۰ نفر

طریقه مصرف پودر هسته خرما برای چاقی + قیمت شیره خرما

۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 650874
طریقه مصرف پودر هسته خرما برای چاقی + قیمت شیره خرما

برای اینکه بتوانید یک پودر هسته خرما مرغوب آماده کنید باید طرز تهیه آن را به خوبی بدانید.

برای تهیه ی هر چه بهتر این محصول خرما شاهانی خود را به مدت دو  هفته در آب خیس نگه دارید پس از اینکه کاملا رطوبت آب را به خود جذب کردند به مدت دو روز آنها را برای خشک شدن در هوای آزاد قرار دهید و پس از گذشت دو الی سه روز آنها را بر روی حرارت قرار داده و تفت دهید تا زمانی که به خوبی ترد شوند وقتی هسته های خرما به خوبی ترد و شکننده شدند آنها را داخل آسیاب ریخته و پس از اینکه به خوبی آسیاب شد پودر هسته ی شما آماده می شود.

خیلی از افرا از خواص نهفته شده در هسته ی خرما پودر شده غافل هستند اما بهتر است بدانند که هسته های خرما پر از خواص هستند و بهتر است استفاده از آن را حتما در برنامه ی غذایی خود قرار دهند.

فیبر موجود در پودر هسته ی خرما برای افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می برند پر از فایده می باشد و می توانند در درمان مشکلات گوارشی آنها تا حدودی موثر باشد.

طریقه مصرف پودر هسته خرما برای چاقی + قیمت شیره خرما

یکی از مواد خوراکی که افراد دیابتی بدون هیچ نگرانی می توانند از آنها استفاده کنند هسته های خرما پودر شده است زیرا برعکس قند و شکر خواصی در آن نهفته است که در کنترل میزان قند خون موثر و مفید است.

یکی از مواد غذایی که افراد بسیار زیادی علاقه مند به مصرف آن هستند حلوا می باشد از آن جهت که آرد جز مواد غذایی است که کالری بالایی دارد و مصرف آن می تواند باعث چاقی شود بهتر است حلوا را با پودر هسته ی خرما درست کنید و علاوه بر اینکه از طعم فوق العاده ی حلوا باسلوق لذت می برید از خواص پودر هسته ی خرما هم بهره مند می شوید.

درباره طریقه مصرف پودر هسته خرما بسیاری از افراد هستند که بسته به برنامه ی غذایی نامناسبی که دارند دچار کم خونی و فقر آهن می شود این افراد بهتر است به جای استفاده از داروهای شیمیایی که مصرف آنها عوارض بسیار زیادی خواهد داشت از ترکیب پودر هسته ی خرما در برنامه ی غذایی خود استفاده کنند و کم خونی خود را درمان کنند.

قیمت شیره خرما

قیمت هر کیلو شیره خرما در بازار، به برند تولید کننده شیره خرما، حجم خرید شیره ، کیفیت محصول و نوع خرید شیره خرما بستگی دارد،  با در نظر گرفتن این موارد قیمت نهایی محصول تعیین می گردد.همچنین نوع شیره خرما هم در تعیین قیمت آن بسیار تاثیر گذار است . زیرا تا حدود زیادی طعم شیره خرما سنتی و صنعتی متفاوت میباشد. در واقع طعم و طبع شیره خرما سنتی بهتر و لذیذ تر از نمونه صنعتی آن است و کسانی که به صورت کم می خواهند خرید کنند ویا استفاده خانگی دارند از این نوع شیره خریداری می کنند.تقریبا تمامی تولیدکنندگان محصول تولیدی خود را به صورت عمده عرضه می کنند زیرا در این صورت است که سودی که مد نظرشان  است را می توانند کسب کنند، خصوصا آن تولید کننده یک شرکت صنعتی باشد، و در بین تولید کنندگان این تولید کنندگان سنتی هستند که گاهی محصول خود را به صورت جزئی نیز به فروش می رسانند.

طریقه مصرف پودر هسته خرما برای چاقی + قیمت شیره خرما

قیمت شیره خرما روز چه از نوع مصرف داخلی باشد وچه صادراتی تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی زیادی قرار می گیرد، برخی از این عوامل که منجر به قیمت های متفاوتی می شوند به این صورت هستند: قیمت مواد اولیه، هزینه های نیروی کار و مکانهزینه های حمل و نقل و هزینه های دیگر و همینطور برخی عوامل بیرونی مانند نوسانات بازار ، تورم ها و در رابطه با تحریم ها نوسانات نرخ ارز نیز بر قیمت های روز محصول تاثیر گذار است.از آنجایی که قیمت ها روزانه متغیر هستند و برند با برند متفاوت است نمی توان یک قیمت واحد تهیه کرد برای دانستن قیمت روزانه انواع صادراتی محصول شیره خرما طبیعی، بهترین راه تهیه لیست قیمت با توجه به تغییرات است، برای اینکار می توانید به صورت حضوری به شرکت های صادراتی بازرگانی و پخش این محصول مراجعه و از قیمت انواع آن مطلع شوید ویا از طریق دیدن سایت های اینترنتی قیمتهای مختلف انواع برند را تهیه کنید و در آخر قیمت ها را مقایسه و اقدام به خرید نمایید.

شیره خرما را با چی بخوریم

شیره خرما را می توان با دو ماده مغذی مصرف کرد که یکی از آن ها شیر می باشد شما می توانید در صبحانه خود از ترکیب شیره خرما و شیر استفاده کنید. یکی از فوایدی که این ترکیب دارد این می باشد که موجب فعال شدن نرون ها یا سلول ها ی عصبی شما می شود و باعث می شود از حالت بی حالی و کرختی در بیایید و روز شادی را تجربه کنید.

ماده دیگری که می توانید با شیره خرما مصرف کنید ارده می باشد. ارده ماده ای است که از کنجد تهیه شده است و دارای طبع گرم می باشد و مصرف آن می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان پیشگیری کند البته باید به این نکته اشاره کرد که مصرف شیره خرما بهتر است به عنوان صبحانه در ابتدای روز،  و یا به عنوان میان وعده انجام پذیرد.

طریقه مصرف پودر هسته خرما برای چاقی + قیمت شیره خرما

تهیه شیره میوه ها از جمله مواردی می باشد که پیشینه ی تهیه آن به گذشتگان ما برمیگردد. یکی از شیره های پر طرفدار شیره ی خرما می باشد که خواص بسیاری دارد و برای بسیاری از بیماری ها مفید می باشد مانند بیماری کم خونی و رماتیسم و…

شیره ی خرما از گذشته تا کنون در تهیه بسیاری از مواد خوارکی استفاده می شود زیرا علاوه بر طعم خوبی که به غذا ی شما می بخشد به دلیل داشتن گلوکز فراوان انرژی زای فوق العاده ای می باشد که می توان به مصرف بالای ورزشکاران از آن اشاره کرد.

درباره طریقه مصرف شیره خرما برای چاقی باید گفت، شیره ی خرما از جمله غذایی می باشد که به افراد لاغر اندام که تمایل دارند چاق شوند بسیار توصیه می شود. شیره خرما به دلیل داشتن قند فراوان می تواند به افراد لاغر برای چاق شدن کمک کند زیرا زمانی که این ماده را مصرف می کند گلوکز موجود در آن، در ماهیچه های اسکلتی و کبد شما ذخیره می شود و اگر فعالیت زیادی نداشته باشید گلوگز در بدن شما باقی می ماند و به مرور موجب افزایش وزن شما خواهد شد البته به این نکته حتما توجه کنید که افرادی که دچار بیماری قند شده اند بهتر است از این ماده برای افزایش وزن بدن خود استفاده نکنند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.