۰ نفر

تست شخصیت؛ یک کارت را انتخاب کنید و از پاسخ شگفت زده شوید!

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبر: 650558
تست شخصیت؛ یک کارت را انتخاب کنید و از پاسخ شگفت زده شوید!

یک گزینه ها را انتخاب کنید. سپس پیامی را که برای شما می آورد بخوانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

یک گزینه ها را انتخاب کنید. سپس پیامی را که برای شما می آورد بخوانید.

تصویر شماره یک:

(عقاب سفید) یک استاد روحانی است که از شما می‌خواهد که به برادر یا همنوع خود احترام بگذارید. احترام گذاشتن، قلب شما را نورانی میکند و به شما آرامش میدهد. با دیگران ارتباط برقرار کنید وعشق و احساس خود را به آنها نشان دهید.

توصیه: اگر احساس غم یا ناامیدی می‌کنید، چشمانتان را ببندید و به قلبتان نگاه کنید، قلب و عشق شما یک شعله ابدی است که در شما زندگی می‌کند، فقط کافی است آن را تجسم کنید. شما موجودی نورانی هستید.

این کار را قبل از خواب، در مدیتیشن، هنگام رانندگی، پیاده روی، در هر زمانی انجام دهید. نور درونی شما، زندگی اطرافیانتان را روشن می کند. همیشه به یاد داشته باشید که همه ما یکی هستیم.

تصویر شماره دو:

یک استاد روحانی می آید تا به شما آرامش دهد که دردهای خود را فراموش کنید و شما را به مسیری که باید بروید، برساند و به شما کمک کند تا اشک های خود را پاک کنید و در لحظه حال زندگی کنید.

توصیه: فراموش نکنید که هر درد و رنجی، هدفی دارد و آن هدف ،تجربیات جدید است. اگر فراموش کردن دردها برایتان سخت است چشمانتان را ببندید و خود را با بال های طلایی تجسم کنید و خودتان را در آغوش بگیرید . اینکار به شما آرامش میدهد و به شما کمک میکند تا علت موقعیت های خاص زندگی خود را درک کنید.

شما می توانید این کار را در هر زمانی انجام دهید. ایمان داشته باشید تا به نتیجه برسید. هر چیزی در زندگی ،هدفی دارد.

تصویر شماره سه :

حضرت مریم به شما یادآوری میکند که زندگیتان را دوست داشته باشید. اگر غمگین هستید ، تنهایید ، اگر احساس می‌کنید که زندگی ارزش ندارد، فراموش نکنید که کسی هست که همیشه ما را در آغوش می‌گیرد، درست مثل یک مادر مهربان، همیشه هست و در شرایط سخت، دست شما را رها نمیکند و از همه ما مراقبت میکند.

توصیه: در لحظات غم و اندوه، چشمان خود را ببندید و تجسم کنید که چگونه این استاد زیبا و مهربان شما را در آغوش می گیرد و به شما آرامش می دهد. شما در هر لحظه از زندگی‌تان محبوب و دوست‌داشتنی هستید، خدا هرگز شما را فراموش نکرده است. آغوش او را احساس کنید.