۰ نفر

تست شخصیت؛ کدام ابر را انتخاب می کنید؟

۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 647964
تست شخصیت؛ کدام ابر را انتخاب می کنید؟

"شما تنها کسی هستید که محدودیت های خود را تعیین می کنید. نباید اجازه دهید هیچ چیز یا کسی به شما بگوید که چه کاری انجام دهید. امروز روز بزرگ شما خواهد بود.»

به گزارش اقتصاد آنلاین، یکی از رازهای بزرگ موفقیت این است که ذهن خود را برای مقاومت آموزش دهیم. قبل از رسیدن به بسیاری از اهداف، سنگ هایی را در مسیر پیدا خواهیم کرد، اینها ممکن است ما را به عقب نشینی یا ناامیدی سوق دهند و ما را از رسالت خود دور کنند. تسلیم نشدن، وقتی تصمیم سنجیده ای گرفته ایم که این کار را نکنیم، کلید تحقق رویاهایمان است.

آن وقت است که تمام تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم از سرمان می‌گذرد، تمام آن لحظاتی که فکر می‌کنیم تسلیم شویم و نشدیم، همه کسانی که ما را تشویق کردند، آن‌هایی که از اولویت‌ها حذف کردیم. در آن زمان است که برای هر کاری که انجام داده ایم احساس قوی تر می کنیم، اما همچنین زمانی است که از نقاط ضعف خود بیشتر آگاه می شویم.

پژواک آدم هایی که هر روز صبح از خواب بیدار می شوند و رویا می پوشند، کسانی که وقتی از خواب بیدار می شوند فراموششان نمی کنند، کسانی که در زمان خودشان زندگی می کنند و تقویم را ورق نمی زنند، کسانی که می دانند چه می خواهند از آنچه که هستند جدا نیست، کسانی که حکمت شک را جمع می کنند، کسانی که می ایستند و به خود اجازه می دهند شاد یا غمگین باشند، کسانی که فکر می کنند احساسات هستند که ضربان قلب ما را می شمارند.

پس از این تامل گسترده، پیامی برای این لحظه از زندگی شما می آوریم.

یکی از سه ابر را انتخاب کنید و سپس برای خواندن پاسخ اسکرول کنید. کدام یک را انتخاب می کنید؟

Receive-a-Special-Message-For-This-Moment-Of-Your-Life-From-Your-Favorite-Cloud-1024x597

ابر شماره 1

"بازگشت به آنچه بوده و دیگر نیست بی فایده است" - فردریک شوپن

دوران کودکی دوران بسیار ویژه ای برای شما بود و همیشه آن را در افکار خود نگه می دارید. دوست دارید لحظاتی را به یاد بیاورید که بازی می کردید و گاهی اوقات یک آدم کوچک ساده لوح بودید، بر خلاف فرد قوی و با اعتماد به نفسی که امروز هستید.دوست دارید به گذشته برگردید، اما همانطور که همه ما می دانیم، نمی توانید این کار را انجام دهید، اما در تخیل خود، می توانید همانطور که می خواهید وجود داشته باشید.

ابر شماره 2

دافنه رز کینگما: "نگه داشتن به این معناست که گذشته ای وجود دارد، رها کردن یعنی دانستن اینکه آینده ای وجود دارد."بسیار به افرادی وابسته هستید که در زندگی شما شبیه پدر یا مادر هستند، همیشه سعی می کنید به آنها نزدیک باشید و متنعم باشید و بهترین توصیه ها را دریافت کنید.صادقانه بگویم، شما همیشه آنها را همانطور که به شما توصیه کرده اند اعدام نمی کنید، اما همچنان عاشق گوش دادن به آنها هستید.دنیای شما همیشه پایدار است و به طور کلی نسبت به همه چیز اطرافتان احساس خوبی دارید.

ابر شماره 3

"هرگز اجازه نده ترس هایت جای رویاهات را بگیرد"

خیلی وقت ها احساس می کنید که در جایی نیستید که می خواهید یا باید باشید، اما از رویاپردازی در مورد آنها نیز دست برنمی دارید.با زنده نگه داشتن آن رویاها، می دانید که در یک مقطع زمانی، اگر از آنچه به دست آورده اید کاملاً راضی باشید، به هر حال…باید در نظر داشته باشید که مبنای اولیه برای شاد بودن تمرکز بر چیزهایی است که دارید، بیشتر از آنچه در زندگی خود ندارید. مواظب اون باش!!