۰ نفر

مهم ترین ویژگی رفتاری شما چیست؟ یک تصویر انتخاب کنید

۴ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۱۳
کد خبر: 647647
مهم ترین ویژگی رفتاری شما چیست؟ یک تصویر انتخاب کنید

در این تست روانشناسی پس از این که تصویر مورد علاقه تان را انتخاب کردید میتوانیم نوع روانی و ویژگی های رفتاری و ذاتی شما را تعیین می کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، چرا به یک تست با مجموعه ای از تصاویر نیاز داریم؟ تعیین ویژگی های روانی و وضعیت روانی شما با انتخاب تصاویر مختلف در فرآیند تست بسیار جالب خواهد بود. اکثر این تست ها برای انتخاب یک تصویر یا بیان ارتباط با آن بر اساس اصول آزمون لوشر است. یعنی بر اساس نظر و احساست انتخاب می کنی.

رمزگشایی رنگ ها و تن ها توصیفی از نوع روانی شما و ویژگی های ذاتی شما و غیره می دهد.

تست زیر مجموعه ای از 4 تصویر را ارائه می دهد که از ترکیب رنگ ها و عناصر مختلف تشکیل شده است. انتخاب باید بر اساس احساسات درونی انجام شود. 

تست روانشناسی؛ تصویر مورد علاقه شما نوع روانی و ویژگی های ذاتی شما را تعیین می کند

در واقع فقط باید از خود بپرسید کدام تصویر را بیشتر دوست دارید و آن را انتخاب کنید.

پاسخ رمزگشایی تصویر خواهد بود.

شخصیت شما…

1- پررنگ

این تصویر توسط شخصیت های قوی و هدفمند انتخاب می شود. چنین افرادی می توانند در کار غوطه ور شوند، با این حال، عزیزان خود را فراموش نمی کنند. به دلیل توجه و استانداردهای بالای شما در زندگی که نه تنها برای دیگران، بلکه برای خود نیز در نظر دارید، بسیاری از اطرافیان ممکمن است در برقراری ارتباط با شما و در جمع ها مشکل داشته باشند. 

2- مثبت

این نشان توسط افراد کاملا مثبت انتخاب می شود. افرادی مثل شما سعی می کنند در همه چیز چیزهای مثبت را ببینند. علاوه بر این، شما فردی صادق و مسئولیت پذیر هستید و به راحتی با دیگران زبان مشترک پیدا می کنید. شوخ طبعی و سرگرمی برای شما غریبه نیست. در یک کلام، شما طرفدار زندگی اجتماعی هستید.

3.-متعادل

انتخاب تصویر سوم آزمون نشان می دهد که شما فردی درونگرا هستید. شما برای وقت خود ارزش زیادی قائل هستید، بنابراین هر تصمیمی که می گیرید عمیقاً فکر شده و متعادل است. فکر کردن یکی از کارهای مورد علاقه شماست. شما همیشه به شدت از عقاید خود دفاع می کنید، حتی اگر اکثریت با شما مخالف باشند.

4- عاطفی

این انتخاب تصویر معمولا توسط شخصیت های احساسی و خلاق انجام می شود.  شما بسیار آسیب پذیر هستید و به احترام دیگران نیاز دارید. با توجه به این واقعیت که شما اغلب بر شهود و انگیزه های معنوی خود تکیه می کنید، این که گاهی مورد سوء تفاهم قرار می گیرید میتواند عادی تلقی شود.