۰ نفر

کارت های اوراکل: چه اتفاقی قرار است برایتان بی افتد؟

۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۴۰
کد خبر: 647078
کارت های اوراکل: چه اتفاقی قرار است برایتان بی افتد؟

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند. اوراکل امروز به ما نشان می دهد که چه تغییراتی برای روزهای آینده در پیش داریم؟ یکی از سه کارت را انتخاب کنید.

کارت های اوراکل

کارت شماره یک

بیرون بروید و با طبیعت ارتباط برقرار کنید. پای برهنه خود را روی چمن بگذارید تا زمین را احساس کنید. این پیام نشان دهنده فراوانی، باروری در زنان اطراف شما مانند مادر، دختر، خواهر و خاله باشد، اما شاید شما آن را احساس نکنید. به احتمال زیاد ،در مورد زایمان است و یا خبر بارداری را از یک زن می شنوید. باید با دقت بیشتری به مشکلات مالی و حرفه‌ای خود نگاه کنید تا بتوانید در هر زمینه‌ای از زندگی، از جمله روابط عاشقانه، لذت ببرید. عشق زندگی خود را در اطرافتان پیدا میکنید.

کارت شماره دو

احساس می کنید که توسط مشکلات فراوان احاطه شده اید. از این دیگران کمک بخواهید و سعی کنید احساسات درونی و بیرونی خود را متعادل نگه دارید تا راه حل مشکلات را پیدا کنید. سخاوتمند باشید. هیچ کس انتظار ندارد که شما کامل باشید و پس نباید از خودتان انتظار داشته باشید که هیچوقت اشتباه نکنید.به شهود خود اعتماد کنید تا شما را از میان این سختی ها نجات دهد. وقتی اتفاقاتی در اطرافتان می افتد ،نمی دانید چطور با آن روبرو شوید. شما برای حل مشکلات خود نیاز به زمان دارید. مجبور نیستید همه مشکلات را حل کنید، از کوچکترین ها شروع کنید و از فرشته خود کمک بخواهید.

کارت شماره سه

تنها زمان میتواند خاطرات بد را از ذهن ما پاک کند. به خودتان زمان بدهید تا ببینید چه اتفاقات شگفت انگیزی برایتان خواهد افتاد. اعتماد به نفس داشته باشید. شما شخصیت زیبایی دارید. این کارت نماد آینده‌نگری و شروع یک زندگی جدید است،که شما را راهنمایی می‌کند تا همه تغییراتی را که می‌خواهید انجام دهید. تغییراتی که منجر به پیشرفت می شود.

زمان رشد درونی است. اتفاقات بزرگ در شرف وقوع است. از اتفاقات اطراف خود آگاه باشید.