۰ نفر

نشانه های دلتنگی مردان؛ این رفتار شوهرتو دریاب

۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۲۱
کد خبر: 646952
نشانه های دلتنگی مردان؛ این رفتار شوهرتو دریاب

زمانی که می گوییم دلم برایت تنگ شده است یعنی از عمق وجود یک خلا را تجربه می کنم یا با تصویر سازی ذهنی جای خالی آن عزیز را احساس می کنم، خاطراتش را در ذهنم مرور می کنم، در این لحظه دوست داریم این فرد کنارمان باشد و یا احساس تنهایی داریم، بدون آن عزیز زندگی برایمان معنا ندارد، این احساسات در واقع در مغز صورت می گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یکی از تفاوت های بارزی بین مردان و زنان نحوه ی بروز احساسات است. زنان راحت تر از مردان می توانند عشق، دلتنگی یا احساسات دیگر خود را نشان دهند. اما مردان فارغ از اینکه درون گرا هستند یا برونگرا، مغروراند یا خجالتی، بیشتر تمایل دارند تا اینگونه احساساتشان را در خود نگه دارند.

حال وقتی عاشق مردی مغرور شویم اوضاع سخت تر هم می شود. در این مواقع تشخیص نشانه های عاشق شدن و علائم دلتنگی در مردان مغرور سخت می شود. اما ما در این مطلب با تحقیقات زیادی که برای پیدا کردن علائم دلتنگی در مردان انجام دادیم قصد داریم شما را با این علائم آشنا کنیم تا تشخیص را برایتان راحت کنیم.

مردان روش های مختلفی برای ابراز عشقشان دارند. در دلتنگی هم همین گونه است. علائم دلتنگی در مردان می تواند متفاوت باشد. مردان مغرور هیچوقت با یک تماس یا یک پیام به شما نمی گویند دلتنگتان هستند مخصوصا اگر رابطه تان خیلی صمیمی یا عمیق نباشد.

علایم و نشانه هایی که از دلتنگی مردان خبر می دهد:

۱- بیشتر به تنهایی تمایل دارد

وقتی مردی دلتنگ می شود قسمت زیادی از فکر کردن خود را به فردی که دلتنگش شده است اختصاص می دهد بنابراین یکی از نشانه های که می تواند دلتنگی در مردان را نشان دهد این است که آنها تمایل دارند در این مواقع به جای همنشینی و معاشرت با دوستان، همکاران و غیره در تنهایی به سر ببرند چون تنهایی فرصتی است که می توانند کل زمانشان را به فرد مد نظر خود و به فکر کردن به او اختصاص دهند بنابراین اکثرا تمایل دارند در خانه تنها باشد تا اینکه با دیگران وقت خود را سپری کنند.

۲- به خاطر ندیدن شما عصبانی می شود

وقتی یک مرد برای زنی دلتنگ می شود یعنی اینکه دوست دارد خیلی از وقت خود را کنار او بگذراند و اگر ببیند طرف مقابل برای این کار بهانه می آورد و یا وقتی برای دیدار او ندارد؛ در نهایت عصبانی می شود چون از اینکه کسی که دلتنگش شده است وقتی برایش نمی گذارد و شرایط را برای او پیچیده کرده است ناراحت است پس عصبانی شدن در این گونه مواقع نیز یکی از علایم دلتنگی در مردان است.

۳- به مردان پیرامون شما حسادت می ورزد

مردان وقتی زنی را دوست دارند قطعا بابت رابطه و معاشرت او با مردی دیگر ناراحت می شوند و این مسئله حسادت آنها را بر می انگیزد پس اگر می بینید وقتی با مردی دیگر معاشرت دارید و یا با او آشنا شده اید و یا به به طور کلی خبر آشنا شدن و رابطه شما به طرف مقابلتان می رسد و او به این امر حسادت می ورزد؛ پس بدانید که او دلتنگ شما شده است و دلتنگی خود را به این شیوه یعنی حسودی کردن بروز می دهد.

۴- مرتبا با شما تماس می گیرد

وقتی مردی به یک زن علاقه دارد دوست دارد اکثر اوقات با او باشد و از اینکه به طور مرتب صدایش را نیز بشنود خوشحال می شود بنابراین طبیعی است وقتی از او دور شود به دنبال فرصتی می گردد تا خود را به او برساند بنابراین یکی از نشانه های دلتنگی در مردان که در این حالت آشکار می شود این است که آنها مرتبا با شما تماس برقرار می کنند و از هر فرصت و بهانه ای برای این کار بهره می گیرند.

۵- شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند

یکی از نشانه های واضح دلتنگی در مردان این است که او مدام فعالیت های شما را دنبال می کند برای مثال پست های شما را لایک می کند و یا برای شما کامنت می گذارد او حتی سعی می کند خاطرات قدیمی را با شما در فضای مجازی به اشتراک بگذارد و با این کارها تلاش می کند بیشتر شما را ببیند و در نهایت توجه شما را جلب کند.

۶- آهنگ های غمگین گوش می دهد

مردان سعی می کنند در مواقع دلتنگی خود را با شرایط وفق دهند پس وقتی مردی دلتنگتان می شود؛ به همین منظور لیستی از آهنگ های عاشقانه غمگین را که شما و وضعیت عاشقانه بینتان را برایش تازه می کند را جمع می کند و به آنها گوش می دهد.

۷- یکی از نشانه های دلتنگی در مردان این است که احوال شما را از دیگران می گیرد

یک از علایمی که تا حد زیادی می تواند نشانه دلتنگی در مردان باشد این است که او برای اینکه احوال شما را بداند به سراغ دوستان و آشنایان مشترک می رود و از آنها درباره شما و وضعیتتان پرس و جو می کند.

۵ ویژگی زنان که باعث دلتنگی مردان و جذابیت در زنان می شود

  1. زنان ویژگی های زیادی دارند که می توان مردان را به خود جذب کنند.
  2. مردان از زنی که به ظاهر و تیپ خود اهمیت می دهد بسیار خوششان می آید .البته نه اینکه آنها ظاهربین باشند بلکه ظاهر زیبای زن در نگاه اول برای مرد تاثیر گذار است قبل از اینکه کلامی رد و بدل شود.
  3. مردان به سمت زنانی که با بچه ها ارتباط صمیمی و خوبی برقرار می کنند گرایش دارند ، چون واقعاً فکر می کنند چنین زنی می تواند یک خانواده خوبی را به وجود آورد و محفل گرمی ایجاد کند.
  4. مردان دوست دارند با زنی ارتباط برقرار کنند که اخلاق خوبی داشته و در ضمن جایگاه اجتماعی و کار خوب نیز داشته باشد .در کارش هم موفق باشد تا بتواند در موقع لزوم از کمک های مالی او هم استفاده کنند.
  5. مردان زنان قوی را دوست دارند .زنانی که استقلال دارند و روی پای خودشان ن می ایستند . نیاز به حمایت و یاری کسی ندارند و زنان وابسته نیستند.
  6. آنان زنان منطقی و عاقل را دوست دارند زنانی که در موقع هر مشکلی برآشفته نمی شوند ،خونسردی خود را حفظ می کنند و هیچ وقت موجبات دردسر نگرانی و خجالت نمی شوند و خشم شان را کنترل می کنند.مردان برای چنین زنان جذابی احساس دلتنگی می کنند.