۰ نفر

سیاه چاله تفریحی لوکس! + عکس

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 635022
سیاه چاله تفریحی لوکس! + عکس

کشتی تفریحی Zion حدود ۱۱۰ متر طول دارد و طراحی آن از سیاهچاله‌ها الهام گرفته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو؛  یک شرکت نوپا که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد و ادعا می‌کند که اولین استودیوی طراحی کشتی لوکس در هند است، به تازگی یک کشتی تفریحی عجیب طراحی کرده است. این کشتی که Zion نام دارد، ۳۶۰ فوت (حدود ۱۱۰ متر) طول دارد و طراحی آن از سیاهچاله‌ها الهام گرفته شده است.

به گزارشautoevolution ، "بوشان پاوار"، بنیانگذار و مدیر این شرکت می‌گوید: «کشتی تفریحی ما با ظرافت مدرن خود توجه مردم را به خود جلب می‌کند و ما را با اسرار اعماق شگفت زده می‌کند.» یکی از عجیب‌ترین بخش‌های کشتی Zion، یک گنبد شیشه‌ای عظیم است که از میان کشتی بیرون زده است. این طراحی کروی شکل که شبیه یک سیاه‌چاله است، به عنوان یک رصد خانه عمل می‌کند و منظره‌های ۳۶۰ درجه را به مهمانان نمایش می‌دهد.

2

عرشه‌های گسترده کشتی که توسط یک آسانسور شیشه‌ای به هم متصل شده اند، هر کدام چیز بیشتری برای کاوش ارائه می‌دهند. عرشه بالایی مجهز به یک سکوی ۴۰ فوتی برای هلی کوپتر می‌باشد. عرشه اصلی دارای یک منطقه غذاخوری بزرگ با پلان باز است و در زیر آن نیز یک استخر که کف آن شیشه ای است، قرار دارد. عرشه پایین دارای یک باشگاه ساحلی و یک پارک آبی بزرگ است که در هر شرایط آب و هوایی می‌توان از آن لذت برد.

3

کشتی تفریحی لوکس Zion دارای ۱۰ اتاق خواب بزرگ است که می‌تواند ۲۰ مهمان را در خود جای دهد. کابین‌هایی با حداکثر ظرفیت ۲۰ خدمه در این کشتی تعبیه شده اند. عرشه اصلی کشتی نیز دارای یک سوئیت مجلل به همراه بالکن‌های ورزشی تاشو در دو طرف می‌باشد. تاشو بودن بالکن‌های ورزشی، فضای بیشتری را در کشتی ایجاد می‌کند. طبق برخی شایعات قیمت این کشتی تفریحی عجیب، بیش از ۱۲ میلیون دلار خواهد بود.

4

5