۰ نفر

عروسی لاکچری و پر ریخت و پاش بازیگر معروف

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 631295
عروسی لاکچری و پر ریخت و پاش بازیگر معروف

“تا وقتی مرگ ما را از هم جدا کند” این جمله‌ای است که در خطبه‌ی عقد ستارگان هالیوودی شنیده می‌شود، که در اکثر اوقات هم این جمله به حقیقت نمی پیوندد؛ اما گاهی هزینه‌های یک شب مراسم عروسی آنان آن چنان زیاد است که می تواند هزینه‌ زندگی یک فرد را برای یک عمر تأمین کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، این موضوع معمولاً برگزاری مراسم عروسی در مکانی گران قیمت، لباس عروسی چند میلیون دلاری و صرف مبالغ جنون آمیز برای امنیت برای دور نگه داشتن پاپاراتزی ها و یک سری جزئیات گران قیمت دیگر است.  به هر حال خیلی ها اعتقاد دارند، مراسم "عروسی" رویدادی است که یک بار در زندگی رخ می دهد! خب، برای برخی اینگه است. با ما همراه شوید تا در برخی از گران ترین عروسی های تمام دوران شیرجه بزنیم و ببینیم در انها چخبر بوده است.

ماریا کری و نیک کانن

در طول ازدواج پنج ساله خود، ماریا کری و نیک کانن دو بار عهد خود را تجدید کردند. یکی از آن زمان ها شامل یک جشن جادویی  در دیزنی لند بود.  این عروسی رویایی پس از بسته شدن پارک اتفاق افتاد و طبق گزارش ها 180000 دلار هزینه داشت. این زوج در سال 2014 درخواست طلاق دادند.

ماریا کری و نیک کانن

ماریا کری و نیک کانن

جولیان هاف و بروکس لایچ

رقصنده Dancing With the Stars در   سال 2017 با بروک لایچ، ستاره NHL ازدواج کرد.  لباس عروسی سفارشی مارچا هاف  به تنهایی حدود 20 هزار دلار قیمت داشت و گفته می شود مجموع عروسی این زوج در خارج از خانه آیداهو بین 232000 تا 236000 دلار بوده است.

شان لو و کاترین جودیچی

یکی از زوج های مورد علاقه  "Bachelor nation's " در مراسمی که برای تلویزیون ساخته شده بود ازدواج کرد که  حدود  250000 دلار هزینه داشت. آنها خوش شانس بودند حتی یک سکه هم پرداخت نکردند بلکه شبکه ABC همه چیز را پوشش داد!

نیکول کیدمن و کیت اربن

یکی از زوج های هالیوودی مورد علاقه شما مراسم مجلل 250000 دلاری را در مانلی استرالیا برگزار کرد که با صدها شمع، یک لیموزین رولز رویس و یک   لباس بالنسیاگا طراحی شده با طراحی نیکلاس ژسکیر پر شده بود.

نیکل کیدمن

مراسم عروسی نیکول کیدمن و کیت اربن

مارک آنتونی و دایانارا تورس

در حالی که خواننده لاتین و میس یونیورس سابق برای اولین بار در ماه می 2000 در یک مراسم فوق سری در لاس وگاس ازدواج کردند، دو سال بعد، تمدید عهد یک مراسم بزرگتر برگزار شد. این زوج و 200 مهمانشان  با مراسمی  در پورتوریکو جشن گرفتند که طبق گزارش ها 500000 دلار هزینه داشت. آنتونی و تورس در سال 2004 از هم جدا شدند!

مارک آنتونی و دایانارا تورس

مراسم عروسی مارک آنتونی و دایانارا تورس

کری آندروود و مایک فیشر

این خواننده کانتری برنده جایزه گرمی در سال 2010 در یک عروسی در جورجیا با بازیکن هاکی کانادایی ازدواج کرد. آنها کل محل برگزاری خود، ریتز کارلتون لج، را برای تمام آخر هفته اجاره کردند. (همه 251 اتاق!)  تخمین زده می شود  که عروسی حدود 500000 دلار هزینه داشته است.

دیوید و ویکتوریا بکهام

شیک ترین زوجی که تا به حال دیده ایم، این دیدگاه خیلی از مردم جهان است. آنها در 4 ژوئیه 1999 در قلعه Luttrellstown ایرلند به مبلغ 800000 دلار مراسم خود را برگزار کردند. بیش از 200 نفر در این مراسم حضور داشتند و "التون جان" قرار بود در مراسم پذیرایی اجرا کند، اما دچار حمله قلبی شد که او را از انجام این کار باز داشت.

دیوید+بکام+و+همسرش.

دیوید و ویکتوریا بکهام

توری اسپلینگ و چارلی شانیان

آنها در سال 2004 با یک رابطه با تِم دهه 1920 ازدواج کرد که شامل 350 مهمان، یک آبنمای نوشیدنی و غذای سرآشپز معروف ولفگانگ پاک بود. قیمت این رویداد   حدود 1 میلیون دلار بود. متأسفانه اسپلینگ و شانیان پس از 14 ماه ازدواج از هم جدا شدند.

کلویی کارداشیان و لامر آدام

از  بهترین لحظات یکی از خواهران کارداشیان  (یا حداقل قابل توجه ترین) عروسی Khloé با لامار در سال 2009 بود. این رابطه یک میلیون دلاری شامل یک  لباس ابریشمی سفارشی Vera Wang ، یک عمارت بورلی هیلز، و بسیاری از مهمانان مشهور بود. آنها در سال 2013 از هم جدا شدند.

1992715718-irannaz-com

مراسم عروسی کلویی کارداشیان و لامر آدام

ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر

در مجموع تنها در سه ماه، عروسی یک میلیون دلاری ایوانکا ترامپ در سال 2009 در باشگاه گلف ملی ترامپ در بدمینستر، نیوجرسی، برگزار شد. تخمین  زده می شود که کیک 13 لایه ای  که مهمانان در پذیرایی خوردند تنها 70000 دلار هزینه داشته است.

ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر

مراسم عروسی ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر

دونالد و ملانیا ترامپ

پدر، مثل دختر. مجموع هزینه ازدواج سوم ترامپ نیز یک میلیون دلار بود. در حالی که این زوج آنقدرها برای کیک خود خرج نکردند،  لباس سفارشی دیور ملانیا  با دنباله 13 فوتی 100000 دلار قیمت داشت.

برد پیت و جنیفر آنیستون

اگر عروسی افراد مشهوری وجود داشته باشد که آرزو کنیم در آن حضور داشته باشیم، این مورد یکی از آنها است!

برد پیت و جنیفر آنیستون

برد پیت و جنیفر آنیستون

جشن عروسی برد پیت و جنیفر آنیستون در سال 2000 داغ ترین بلیت هالیوود در آن زمان بود که باعث شد آنها به  تنهایی 100 هزار دلار  برای امنیت مراسم خرج کنند. در پایان روز، عروسی یک میلیون دلار هزینه داشت. آنها در سال 2005 طلاق گرفتند.

آن هاتاوی و آدام شولمن

وقتی شاهزاده خانم جنویا هستید، می توانید یک میلیون دلار برای عروسی کالیفرنیا در بیگ سور خرج کنید. ( نه، واقعاً. ) تم او در سال 2012 "روستیک" بود، به این معنی که در مراسم عروسی شما 100000 دلار برای گل خرج می کنید!

جسیکا سیمپسون و اریک جانسون

در طی چهار روز دوست داشتنی، این زوج و 275 مهمانشان  تعهد مادام العمر خود  را با 1.4 میلیون دلار جشن گرفتند. گران ترین کالا؟ لباس تمام ساقدوش ها و دامادهایشان که طبق گزارش ها 750 هزار دلار هزینه داشته است!

تایگر وودز و الین نوردگرن

تایگر وودز و الین نوردگرن قبل از جدایی پر حاشیه خود در سال 2010،  مراسم غروب آفتاب 1.5 میلیون دلاری  را در یک استراحتگاه اختصاصی در باربادوس برگزار کردند. این زوج کل هتل (حدود 200 اتاق، NBD) را اجاره کردند و حتی 500 گل رز برای عروسی وارد کردند.

تایگر وودز و الین نوردگرن

تایگر وودز و الین نوردگرن

پیرس برازنان و کیلی شی اسمیت

این زوج قدیمی سرانجام در سال 2001 با یک مراسم 1.5 میلیون دلاری در یک قلعه ایرلندی در ابی بالینتابر ازدواج کردند. بیش از 100 مهمان در این مراسم شرکت کردند. این زوج  یک کیک هفت طبقه  برای مهمانی داشتند و از کیکی که در عروسی جان اف کندی با "جکی او" سرو شد، الگوبرداری کرده بودند.

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

بیش از 350 مهمان در مراسم عروسی مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز که در هتل پلازا در شهر نیویورک برگزار شد، شرکت داشتند که طبق گزارش ها  حدود 1.5 میلیون دلار هزینه برداشت.  این زوج به طور معمولی اجراهایی از جیمی بافت و آرت گارفانکل در طول مراسم داشتند.

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

مراسم عروسی مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

ادی مورفی و نیکول میچل

عروسی دیگری در هتل پلازا که 1.5 میلیون دلار هزینه داشت. حداقل برای ادی مورفی و نیکول میچل، این زوج  تمام گل  های مراسم و پذیرایی خود را به بیمارستانی در هارلم اهدا کردند. متأسفانه این زوج در سال 2006 پس از 13 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

الیزابت تیلور و لری فورتنسکی

نوزدهمین و آخرین عروسی الیزابت تیلور، که در مزرعه بزرگ مایکل جکسون در کالیفرنیا، Neverland Ranch برگزار شد، 1.5 میلیون دلار قیمت داشت. بیش از 100 نگهبان بر این مراسم نظارت داشتند. این زوج پس از پنج سال ازدواج در سال 1996 از هم جدا شدند.

Wedding of Elizabeth Taylor and Larry Fortensky

مراسم عروسیالیزابت تیلور و لری فورتنسکی

عروسی قرن - عروسی پرنس چارلز و پرنسس دایانا

عروسی قرن، لقبی است که به این عروسی پرهزینه داده شده است و اصلا هم لقب کمی نیست. در تاریخ 28 ژوئیه‌ی سال 1981، پرنس چارلز و پرنسس دیانا اسپنسر با هزینه‌ای بالغ بر 70 میلیون دلار امروزی مراسم ازدواجشان را برگزار کردند که گفته می‌شود بیشتر این هزینه‌ها مربوط به کنترل امنیت و جمعیت بوده است.

دایانا

مراسم عروسی پرنس چارلز و پرنسس دایانا

فقط لباس عروسی که پرنسس دیانا برای این مراسم به تن کرد، بیش از 1.6 میون دلار ارزش داشت. جالب است بدانید که عروسی فرزند این دو یعنی پرنس ویلیام، با پرنسس کیت میدلتون هم با هزینه‌ای در حدود 34 میلیون دلار جزء گران‌ترین عروسی‌های دنیا می‌باشد.