۰ نفر

جعبه ابزار سامسونتی؛ محافظ شایسته‌ ابزار شما

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبر: 630766
جعبه ابزار سامسونتی؛ محافظ شایسته‌ ابزار شما

اگر اهل فن هستید و ابزارآلات جز جدایی نشدنی شغل شماست، انتخاب یک کیف مناسب برای حمل و نگهداری از ابزار کارتان یک اصل اساسی است.

 چرا که اگر دائم در رفت و آمد هستید ممکن است ابزارتان آسیب ببیند یا اصلاً گم بشود. کیف ابزار سامسونتی برای نظم بخشیدن، دسترسی آسان و همچنین نگهداری از ابزار کار شما، یک انتخاب شایسته است.

انواع کیف ابزار و کاربرد آن‌ها

·کیف ابزار برزنتی

کیف‌های برزنتی به علت کیفیت و مقاومت بالایی که دارند در مقابل تغییرات دما و رطوبت مقاوم هستند. شکل ظاهری این کیف‌ها به خاطر استفاده از فریم فلزی در ساختارشان، مرتب‌تر از نوع پارچه‌ای آن به نظر می‌رسد. کیف ابزار برزنتی برای نگهداری ابزارآلات با سایزهای کوچک مناسب است.

·کیف پارچه‌ای

برای تعمیر خودروی شخصی یا وسایل منزل نیازی به حمل جعبه ابزار‌های سنگین نیست. کیف‌های پارچه‌ای برای نگهداری ابزارآلات کوچک و خانگی بسیار مناسب هستند. کیف ابزار پارچه‌ای نسبت به کیف‌های دیگر ارزان‌تر است و معمولاً در دو مدل شانه‌ای و کمری تولید می‌شود.

·کیف کمری

کیف ابزار کمری در طرح و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. در شرایطی ابزار کار شما کم حجم و سبک باشد دیگر نیازی به حمل کیف‌های ابزار سنگین و حجیم نیست و کیف‌های کمری به علت سهولت در حمل و نقل و همچنین آزاد بودن دست هنگام فعالیت، انتخاب مناسب‌تری هستند.

·کیف ابزار سامسونتی

اگر دائم در رفت و آمد هستید و با ابزار گران قیمتی کار می‌کنید، کیف آلومینیومی ابزار یک وسیله‌ی مناسب برای ابزارآلات گران قیمت و حساسی است که ممکن است بر اثر ضربه، گردوغبار، رطوبت و … آسیب ببینند. متخصصان پاورکیس یک کیف ابزار سامسونتی مقاوم و حرفه‌ای تولید کرده‌اند که علاوه بر ظاهر زیبا دارای ویژگی‌های زیر است:

1.مقاوم در برابر ضربه

کیف‌های ابزار سامسونتی برای نگهداری و حمل و نقل دائم ابزار بسیار مناسب هستند و از آن‌ها در برابر صدمات احتمالی محافظت می‌کند.

2.مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار

نفوذ گرد و غبار در وسایل برقی باعث ایجاد اختلال در کارکرد آن در طولانی مدت می‌شود. کیف ابزار سامسونتی مانع ورود گرد و غبار به داخل جعبه می‌شوند.

2

بهترین نوع کیف ابزار چیست؟

نگهداری و جابجایی ابزارآلات حساس کوچک و بزرگ برای مشاغل فنی یک دغدغه اساسی محسوب می‌شود. کیف ابزار سامسونتی یکی از مقاوم‌ترین و استانداردترین انواع کیف ابزار است. این کیف‌ها که به کیف‌های مهندسی نیز مشهور هستند، علاوه بر ظاهر زیبا و آراسته، دارای عایق کامل در برابر تغییرات دما و نفوذ آب و رطوبت هستند. بنابراین کیف ابزار سامسونتی برای نگهداری ابزارآلات برقی و حساس گزینه مناسبی هستند.

ویژگی‌های کیف ابزارسامسونتی استاندارد

برای خرید بهترین کیفی که مناسب ابزار شما باشد، لازم است به فاکتورهای متعددی هنگام خرید توجه شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

·وزن کیف ابزار

بهتر است با توجه به حجم، وزن و ابعاد ابزار، کیف ابزارسامسونتی خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که حمل و نقل آن آسان باشد و بیش از حد سنگین نباشد. در صورت سنگین بودن ابزارهایتان بهتر است جعبه ابزار چرخ‌دار را انتخاب کرده و خریداری کنید.

·مقاومت و استحکام بدنه کیف

در هنگام انتخاب و خرید کیف ابزار، به جنس بدنه کیف دقت کنید. بسیاری از ابزارآلات در برابر آسیب‌هایی همچون ضربه، رطوبت و دما حساس هستند. بنابراین دقت کنید که جنس بدنه کیف ابزار در شرایط مختلف مقاومت کافی داشته باشد و به راحتی رطوبت و ضربه را به ابزارهای داخل کیف منتقل نکند. کیف ابزار سامسونتی از مقاوم‌ترین کیف‌های موجود در بازار هستند.

·امنیت کیف ابزار

بسیاری از ابزارآلات برقی و شارژی دارای قیمت بالایی هستند و ممکن است مورد سرقت قرار بگیرند. بنابراین در انتخاب کیف ابزار سامسونتی خود دقت کنید که کیف مجهز به قفل امنیتی معتبر باشد تا احتمال سرقت وسایل داخل آن به حداقل برسد.

·سایز و فضای داخلی کیف ابزار

بنابر نوع کاربرد، سایز کیف ابزار می‌تواند متفاوت باشد. بطور مثال برای یک محیط صنعتی نیاز به کیف ابزار بزرگتری در مقایسه با نوع خانگی آن دارید. همچنین فضای داخلی یک کیف باید دارای تقسیم بندی‌های مناسبی باشد تا دسترسی به ابزار مختلف راحت‌تر شود.

·قیمت کیف بازار

عوامل مختلفی همچون برند، جنس، سایز و استحکام کیف بر روی قیمت آن تأثیرگذار است. برای بررسی قیمت انواع کیف ابزار سامسونتی و حتی مشاوره رایگان درباره محصول موردنظر خود می‌توانید با کارشناسان پاورکیس در تماس باشید.

3

نکات نگهداری از کیف ابزار

جهت افزایش دوام و طول عمر کیف ابزارتان بهتر است نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

  • بنابر جنس کیف ابزار، آن را از آتش و جرقه‌های جوشکاری دور نگه دارید. چرا که ممکن است آسیب ببیند و یا آتش گرفته و موجب آتش سوزی شود.
  • هنگام تعمیرات اگر دستتان آلوده است سعی کنید به کیف ابزارتان دست نزنید. اگر کیف ابزارتان کثیف شد، قبل از اینکه آلودگی آن کهنه شود به سرعت آن را تمیز کنید.
  • اگر کیف ابزار شما خیس شد، در اولین فرصت ابزار را از کیف خارج کرده و خشک کنید در غیر این صورت رطوبت موجب پوسیدگی کیف و زنگ‌زدگی ابزارتان خواهد شد.
  • در صورت شستن کیف ابزارتان، بهتر است آن را در فضای آزاد خشک کرده و از وسایلی همچون بخاری استفاده نکنید تا آسیبی به کیف وارد نشود.

پاورکیس در زمینه طراحی و تولید انواع هاردکیس، کیف آلومینیومی پزشکی، کیف آلومینیومی ابزار، کیف ابزار سامسونتی و ... فعالیت می‌کند و با مجموعه‌ای متنوع از کیس‌های کاربردی در صنایع مختلف، تجربه‌ای متفاوت از زیبایی، استحکام و کارایی را به مشتریان خود عرضه می‎‌کند. یکی از خدمات متمایز پاورکیس در مقایسه با رقبا، ارائه طرح‌های سه بعدی است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا قبل از ساخت آن، سفارش خاص خود را تجسم کنند و تغییرات موردنظر خود را قبل از تولید بر روی محصول اعمال کنند.

کارشناسان پاورکیس همچنین در زمینه خرید ابزار مناسب، کیف ابزار سامسونتی متناسب با حرفه‌ی شما و نحوه نگهداری صحیح از آن، بصورت رایگان مشاوره‌ می‌دهند و در اسرع وقت پاسخگوی تمام سؤالات و نیازهای شما هستند.