۰ نفر

نحوه ست کردن لباس در دوران بارداری + عکس

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبر: 630487
نحوه ست کردن لباس در دوران بارداری + عکس

همیشه برای خانم های باردار،پوشیدن لباس مناسب در مراسم های مختلف یک دغدغه بزرگ به حساب می آید. خانم های باردار در دروان نه ماهه حاملگی خود از تناسب اندام دور می شوند و نمی توانند بسیاری از لباس های گذشته ی خود را بپوشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از بیتوته؛ همچنین در این دوران باید در پوشیدن لباس دقت بالایی داشته باشید و برای ست کردن لباس بارداری با بقیه ی لباس ها و کیف و کفش هایتان به چند نکته ساده و ظریف دقت کنید.

اصولا خانم ها در دوران بارداری اعتماد بنفس خود را درباره شیک پوشی و خوشتیپ بودن از دست می دهند و فکر می کنند که نمی توانند مانند قبل از بارداری لباس های زیبا بپوشند ، ما باید به شما عزیزان بگوییم که این باور کاملا غلط است. شما می توانید در دوران حاملگی خود هم از سبک دلخواهتان پیروی کنید و مانند همیشه جذاب بنظر برسید.

نحوه ست کردن لباس در بارداری

لباس های بارداری بلند

یکی از پرطرفدارین لباس در بین خانم های باردار ، پیراهن بلند بارداری است. این پیراهن علاوه بر حس راحتی و خنکی که به شما میدهد ، باعث پوشاندن ورم ها و پف های بدن شما در دوران حاملگی می شود.

قد پیراهن های بلند می تواند تا زیر زانو باشد و شما آن را با یک جوراب شلواری یا جوراب های رنگ پوست و صندل یا یک کفش راحت ست کنید و در مراسم هایی مانند عروسی ، جشن تولد ، مهمانی و ... این ست جذاب را بر تن کنید.

همانطور که می دانید در فصول گرم پوشیدن شلوار برای خانم های باردار سخت است و آنها دوست دارند از یک لباس خنک به جای شلوار استفاده کنند، نوع دیگر این پیراهن های بلند را می توان در فصل گرما پوشید . خانم های باردار با پوشیدن یک پیراهن بلند و یک مانتوی نخی کوتاه و شال و کیفی هم رنگ با پیراهن یا مانتوی خود و همچنین یک کفش تابستانه سبک ، یک ست جذاب و شیک را برای فصل بهار و تابستان داشته باشند و با پوشیدن آن احساس راحتی کنند .

نحوه ست کردن لباس در بارداری

شلوارهای بارداری

در دوران بارداری ، شما عزیزان می توانید از شلوارهای جین و نخی ویژه حاملگی استفاده کنید . ست کردن لباس با شلوار جین همیشه ساده بوده و با مانتو ، پالتو و کاپشن های کوتاه و بلند قابل ست کردن است . با به خرج دادن کمی سلیقه در انتخاب کیف کفش و رنگ شلوار جین ، می توانید یک استایل زیبا در دروان بارداری را داشته باشید .

نحوه ست کردن لباس در بارداری

پیراهن کوتاه بارداری

پیراهن های کوتاه بارداری ، معمولا در خانه و یا دورهمی های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را با یک تل یا سربند زیبا و هم رنگ یا مکمل با رنگ پیراهنتان ست کنید و یک استایل دوست داشتنی برای خود به ارمغان بیاورید .

نحوه ست کردن لباس در بارداری

پوشیدن دامن در دوران بارداری و ست کردن آن با لباس های دیگر

یکی دیگر از لباس های پرکاربرد و راحت در بین خانم های باردار ، دامن است . شما می توانید دامن را در خانه ، مهمانی ، خیابان و مجالس ها استفاده کنید.

اگر میخواهید برای رفتن به مراسم عروسی یا خرید دامن بپوشید بهتر است رنگ دامنتان مشکی باشد ، زیرا می توان راحت تر آن را با سایر رنگ ها ست کرد.

در مجالس و جشن ها ، خانم های باردار می توانند از دامن ها با رنگ های شاد یا طرح دار استفاده کنند و آن را با یک شومیز یا تاپ و حتی آستین کوتاه های مجلسی ست کنند .

پوشیدن اکسسوری می تواند به استایل شما جذابیت بیشتری بدهد و آن را خاص تر جلوه دهد .

نحوه ست کردن لباس در بارداری

نحوه ست کردن لباس در بارداری

نحوه ست کردن لباس در بارداری

نحوه ست کردن لباس در بارداری

نحوه ست کردن لباس در بارداری

نحوه ست کردن لباس در بارداری