۰ نفر

حال استاد فاطمی نیا وخیم شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 627614
حال استاد فاطمی نیا وخیم شد

فرزند استاد فاطمی نیا گفت: در حال حاضر حال استاد مساعد نیست، هوشیاری ایشان بسیار کم است و در بخش ICU بستری هستند و از مردم می‌خواهیم برای استاد دعا کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا، استاد برجسته اخلاق در حال حاضر با شرایط سخت و هوشیاری پایین در بیمارستان بستری هستند.

فرزند استاد فاطمی نیا اظهار داشت: استاد فاطمی نیا مجدداً به بیمارستان منتقل شدند و حال مساعدی ندارند، ایشان به دلیل تشدید بیماری که داشتند، از روز گذشته به بیمارستان منتقل شدند و طبق نظر پزشکان در بیمارستان بستری خواهند بود تا به وضعیت پایدار برسند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حال استاد فاطمی نیا مساعد نیست، هوشیاری ایشان بسیار کم است و در بخش ICU بستری هستند و از مردم می‌خواهیم برای استاد دعا کنند.

1190886_379

همچنین هادی انصاری با انتشار تصویری از این استاد اخلاق نوشت:

استاد فاطمی نیا در شرایط سخت با هوشیاری پایین در بیمارستان بستری هستند. دیشب به عیادت ایشان در یکی از بیمارستان‌های تهران رفته و تربت حضرت سید الشهداء (ع) را برایشان به ارمغان بردم.

فرزند ایشان می‌گفتند که در هنگام انتقال به بیمارستان در حالی که هوشیار بودند، اظهار داشتند که به دوستان بگویید برای من متوسل به حضرت علی اصغر (ع) شوند.

اللهم شافیه بحقً الحسین علیه السلام

استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، خطیب، استاد اخلاق، صاحب‌نظر در زمینه تاریخ اسلامی و کتابشناس و همچنین چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیماست.