۰ نفر

اشتباهات رایج مردان در استفاده از اکسسوری ها

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبر: 626628
اشتباهات رایج مردان در استفاده از اکسسوری ها

زیورآلات یکی از عوامل شیک پوشی و خاص بودن در بین تمام مردم است. مردها هم از این قاعده مستثنا نیستند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در کشور ما استفاده از طلا و یا زیورآلات ظریف زیاد برای مردان توصیه نمی شود ولی زیورآلات زیادی برای استفاده و شیک پوشی آقایان وجود دارد. بر خلاف دید برخی افراد استفاده از زیورآلات نه تنها باعث جلف بودن آقایان نمی شود بلکه اگر درست و به جا استفاده شود می تواند به متانت و وقار استفاده کننده نیز کمک کند.

رایج ترین اشتباهات آقایان در استفاده از اکسسوری ها:

عدم توجه به شرایط و مکان استفاده

اگر به مراسم ختمی می روید و یا به یک مصاحبه کاری می روید بهتر است اکسسوری خود را به ساعت و نهایتا به انگشتر محدود کنید تا رسمیت جلسه حفظ شود.

زیاده روی در زیورآلات

زیورآلات را به اندازه ای استفاده کنید که بیشتر از لباستان دیده نشود ! مقدار استفاده از زیورآلات با توجه به مکان و لباس و حتی رنگ پوستتان می تواند متفاوت باشد و مقدار مشخصی برای آن وجود ندارد ولی همیشه سعی کنید که زیورآلاتی که استفاده می کنید بیش از اندازه نباشد.

عدم هماهنگ سازی زیورآلات با رنگ پوست و لباس

دقت داشته باشید تا اکسسوری شما با پوستتان همخوانی داشته باشد به طور مثال اگر پوست شما سرد است بهتر است جواهرات نقره ای مثل استیل و پلاتین استفاده کنید و اگر پوست شما گرم است از زیورآلات مسی و رنگ های گرم استفاده کنید.  در هماهنگ سازی زیورآلات خود با یکدیگر نیز غفلت نکنید و همیشه در انتخاب خود دیگر لوازم و اکسسوری هایتان را مد نظر قرار دهید تا یک انتخاب زیبا و برازنده داشته باشید.

عدم هماهنگ سازی زیورآلات با سایز بدن

همیشه در نظر داشته باشید که زیورآلاتی که استفاده می کنید حتما با سایز بدن و دست و … همخوانی داشته باشد. به طور مثال اگر دستان و مچ شما قطور است از ساعت مچی بزرگ استفاده کنید و اگر انگشتان ضخیمی دارید باید از انگشتر های بزرگتری استفاده کنید  همچنین اگر از سایز کوچکتری برخوردار هستید از زیورآلات ظریف تری استفاده کنید.