۰ نفر

خٌل بازی عجیب و جنجالی زن و شوهر جوان

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 625743
خٌل بازی عجیب و جنجالی زن و شوهر جوان

در کشور ژاپن زوج ها باید یک نام خانوادگی داشته باشند و حالا زوجی که بر سر این موضوع به توافق نرسیده بودند با روشی عجیب مشکلشان را حل کردند.

ازدواج و طلاق به خاطرِ نام خانوادگی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک ، درحالیکه ازدواج و طلاق برای بیشتر انسان های امروزی، مسئله ای پیچیده و نسبتا سخت‌تر از قبل است، هستند افرادی که به قول معروف مثل آب خوردن ازدواج میکنند و خیلی راحت تر از آن، طلاق میگیرند البته نه به شکل و هدفی که شما تصور میکنید. با ما در این بخش  همراه شوید تا در مورد جزئیات زندگی زن و شوهری که هر ۳ سال یکبار باهم ازدواج کرده و طلاق میگیرند، بیشتر بدانید.

یک زوج در کشور ژاپن نمی‌ توانند بر سر نام خانوادگی خود به توافق برسند. به خاطر همین با خودشان تصمیم گرفتند که هر سه سال یکبار طلاق بگیرند و دوباره ازدواج کنند تا بتوانند به صورت نوبتی از نام خانوادگی دیگری استفاده کنند.

ازدواج-و-طلاق (1)

در قانون کشور ژاپن این گونه است؛ زمانی که دو نفر با هم ازدواج می‌ کنند، باید یک نام خانوادگی برای هم انتخاب کنند و بعد از ازدواج؛ فقط از نام یک نفرِ آن ها استفاده کنند اما این زوج نتوانستند به توافق برسند و یک نام خانوادگی مشترکی انتخاب کنند و به خاطر همین؛ این دو؛ هر سه سال از هم طلاق گرفته و دوباره با هم ازدواج می کنند تا بتوانند به نوبت از نام خانوادگی که دوست دارند؛ استفاده کنند.

زمانی که با خانوم در این رابطه مصاحبه کردند، گفت:"شوهرم اصرار دارد که من نام خانوادگی او را داشته باشم، من هم نمی توانم با این قضیه موافقت کنم و به همین دلیل جر و بحثمان همیشه بر سر این موضوع بالا می‌ گیرد."

در نتیجه آن ها تصمیم گرفتند که این کار احمقانه را انجام دهند و هر ۳ سال یکبار طلاق گرفته و دوباره باهم ازدواج کنند.