۰ نفر

چگونه استایل شخصی خودمان را داشته باشیم؟

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۹
کد خبر: 623576
چگونه استایل شخصی خودمان را داشته باشیم؟

اگر فکر می کنید نیاز دارید که استایل خاصی را که طراحی منحصر به فرد خودتان را دارد، داشته باشید، این متن را مطالعه کنید.

رنگ های خود را پیدا کنید

به گزارش اقتصادآنلاین؛ اولین راه برای یافتن پاسخ سوال چگونه استایل خوبی داشته باشیم، این است که بدانید چه رنگی به شما می آید و چه رنگی مناسب شما نیست. مهمترین فاکتور برای تصمیم گیری، دانستن این است که چه رنگ هایی با پوست و موی شما هماهنگ است.

34

فرم بدن خود را درنظر بگیرید

در دومین گام باید بگوییم که اطلاع از فرم بدن یکی دیگر از فاکتور های کلیدی برای داشتن یک استایل با اعتماد بنفس است. نیازی نیست که همه یک سایز و نسبت اندامی داشته باشند. بلکه چیزی که مهم است، پوشیدن لباس هایی که فرم بی همتای بدن شما را به زیبایی به نمایش می گذارند هستند.

31

از پوشیدن لباس های اور سایز نترسید

دقت داشته باشید که اورسایز  همیشه به معنای سایز بزرگتر و زار زدن لباس به تن شما نیست.

لباس های اور سایز، مدتی است که تبدیل به ترند  جهانی شده اند؛ به خصوص در استایل های کژوال، خیابانی و ...بنابراین لازم نیست که همیشه اندامی ترین لباس هارا انتخاب کنید.

اکسسوری را فراموش نکنید

داشتن استایل شخصی، تنها به لباس ختم نمی شود؛ بلکه هر استایلی ، اکسسوری های مخصوص خود را دارد؛ از کلاه و دستکش گرفته تا چتر و انواع زیورآلات و ... بنابراین به یاد داشته باشید که اکسسوری ها بخش بزرگ و مهمی از استایل شما را تشکیل می دهند و باید آن ها را در جای درست خود به کار ببرید.

30

به حس خود اعتماد کنید

مشورت کردن، کمک زیادی به انتخاب استایل شما می کند؛ به خصوص در مواردی مانند  ست کردن رنگ ها ، اما همواره به حس و غریزه خودتان اعتماد کنید و اگر فکر می کنید که به ترکیب لباس یا رنگ خاصی علاقه دارید  و آن رنگ و ترکیب به شما می آید ، نترسید و با شجاعت ، خودتان، استایل خودتان را بسازید.

33

منحصر به فرد باشید

پوشیدن لباس هایی که شاید تن هرکسی نمی بینید اعتماد به نفس شما را بالا می برد. این روزها طراحان ایرانی در تلاشند که لباس هایی با ظاهری خاص تر طراحی کنند.سعی کنید چند لباس خاص منحصر به فرد در کمد لباستان داشته باشید.تا با آنها بتوانید توجه دیگران را جلب کنید.

32

استایل شما زبان آنی شما

یکی از طراحان مد مشهور می گوید که لباس شما، زبانی آنی به حساب می آید که خودتان را با آن توصیف می کنید. به این فکر کنید که طراحی لباستان به نوعی باشد که با زبان مادری خودتان صحبت کند.

امروزه بسیاری از طراحان خلاق ایرانی لباس هایی طراحی می کنند که با پوشیدنشان می توانید اصالت را به رخ بکشید.