۰ نفر

چند ترفند برای گران تر دیده شدن لباس های ارزان!

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبر: 620100
چند ترفند برای گران تر دیده شدن لباس های ارزان!

اگر نمی‌خواهید پول زیادی را برای لباس پرداخت کنید، و می‌خواهید همچنان خوشتیپ باشید و ماه‌ها برای خرید لباس از برندهای شنل و پرادا پول پس انداز نکنید این مطلب را دنبال کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ لازم است بدانید حتی سلبریتی‌ها نیز اغلب گاهی از برندهای معمولی لباس انتخاب می‌کنند.در این مطلب چند ترفند را که به شما کمک می‌کند بدون صرف هزینه‌های گزاف زیبا و شیک به نظر برسید، لیست کرده‌ایم.

گرانتر دیده شدن لباس ارزان

    انتخاب پارچه درست

بازار انبوه برندها اغلب لباس‌هایی تولید می‌کنند که اگر توسط یک طراح معروف مدل سازی شده باشد، کار سختی است تا آن‌ها را از بین جنس‌هایی که وجود دارند، با پارچه‌ای مرغوب پیدا کنید. و اینکه همه نمی‌توانند لباس‌های ز جنس کشمیر، ابریشم طبیعی یا چرم بخرند. پارچه هایی با قیمت مناسب وجود دارند که گران قیمت به نظر می رسد و برخی دیگر ممک ن است نا مرغوب و ارزان به نظر برسند.

لباس های جنس کتان، جیر یا چرم مصنوعی و نخی شیک هستند. و برعکس، حتی بهترین طرح ها نیز با پارچه های ویسکوز و اکریلیک از مد افتاده به نظر برسد. لباس‌های پلی استر می‌توانند در هر دو گروه قرار بگیرد – بستگی به مورد دارد.

گرانتر دیده شدن لباس ارزان

    یک رنگی

برای چرایی اینکه طراحان مد و افراد مشهور با ست لباسی به یک رنگ یا در یک تناژ رنگ دیده می‌شوند وجود دارد. آن‌ها طرح‌های مختلف را امتحان می‌کنند تا استایل شیک و جذابی را ایجاد کنند. برای این منظور بهتر است چند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و لباس‌هایی با رنگ مشابه یا همان محدوده رنگی به کمد لباس خود اضافه کنید. با این روش مدرن و خوشتیپ ظاهر خواهید شد. همچنین این سبک لباس پوشیدن کار شما را برای انتخاب روزانه لباس آسان‌تر خواهد کرد.

    پیراهن سفید

جانفرانکوفری، طراح پرآوازه ایتالیایی که به بنیان‌گذار مد لقب گرفته است، به پیراهن سفید که عنصر اصلی استایل به شمار می‌رود، جانی تازه در دنیای مد و فشن بخشیده است. او گفته است که بلوز سفید هرگز تکراری و از مد افتاده نخواهد شد و در هر استایلی می‌گنجد. این آیتم برای زنان در هر سن و با هر اندامی مناسب است به شرط اینکه از خوش دوخت باشد و از جنس پارچه مرغوبی دوخته شده باشد. علاوه بر این سفیدی پیراهن، معصومیت زنانه را زیباتر جلوه می‌دهد.

گرانتر دیده شدن لباس ارزان

    کیف دستی

کیف دستی یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هاییست که چه برای حضور در محل کار باشد یا تعطیلات آخر هفته و یا شرکت در رویدادهای رسمی باید همراهتان باشد. اگر از یک برند مشهور هم باشد، نگاه بیننده را جذب و استایل صاحبش را تکمیل و زیباتر خواهد کرد.

ما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید هزینه زیادی را صرف خرید کیف‌های گران قیمت نکنید، اولینا کرومچنکو، فردی تاثیرگذار در صنعت مد و فشن در کشور روسیه، برای شما راه حلی دارد: هرگز فیک و کپی نخرید! بهتر است در حد توان کیف اصل بخرید. حتما از کیف‌هایی که توسط طراحان تازه وارد در بازار وجود دارند، بازدید کنید. در اکثر موارد و دور از انتظارتان، کیفی منحصر به فرد مطابق سلیقه پیدا خواهد شد که شما را به یک فشن آیکون تبدیل خواهد کرد.

گرانتر دیده شدن لباس ارزان

    دکمه‌ها

آیا می‌دانستید با تغییر دکمه‌های یک پیراهن، بلیز بافت یا حتی کت می‌توان آن را به طرز شگفت انگیزی گران قیمت نشان دهید؟ لباس‌های ارزان اغلب با دکمه‌های ساده و پلاستیکی عرضه می‌شوند، اما اگر شما تمایل به پرداخت هزینه زیاد  نداشته باشید، می‌توانید آن‌ها را با دکمه‌های شیشه‌ای، چوبی و فلزی جایگزین کنید.

البته انتخاب‌های بیشتری را می‌توانید در خرازی‌ها یا جعبه دوخت و دوز مادربزرگ‌ها پیدا کنید. شاید دکمه‌های لباس‌های کهنه هم بد نباشند.

    رنگ‌های دلبر

لباس‌هایی هستند که وقتی زیاد می‌پوشید، پس از زمان خرید، آن‌ها می‌گذرد، رنگ رو رفته یا تیره‌تر می‌شوند. همیشه خلاص شدن از شر آن‌ها سخت است، اما باید این‌کار را بکنید مگر اینکه بخواهید تصویر خود را خراب کنید یا ارزان پوش به چشم بیایید. این موضوع فقط در مورد لباس‌های تیره و مشکی نیست، بلکه درباره لباس‌های سفید نیز به همین ترتیب است. برای این‌که این نوع لباس‌ها مثل اول زیبا باقی‌ بمانند باید آن‌ها را با دقت بشویید.

    اندازه دقیق و انعطاف‌پذیری مناسب لباس

زک پوزن، اسطوره طراحی لباس‌های شب و لباس عروس، معتقد است که لباسی که واقعا اندازه باشد، اضافه بر اینکه فرد را جذاب نشان می‌دهد، اعتماد به نفس را نیز بالا خواهد برد. به همین دلیل است که لباس‌هایی را بیشتر انتخاب می‌کنید که به بدن شما بنشیند تا اینکه لباس‌هایی را بخرید که به زحمت می‌توانید آن‌ها را حتی پرو کنید چه برسد آن‌ها را برای حضور در مراسم خاصی استفاده کنید. از طرفی، طراح مشهور ایتالیایی پیشنهاد می‌کند وقتی لباس انتخاب می‌کنید به سایز لباس توجه نکنید و از پرو کردن سایز بزرگتر ترسی نداشته باشید.

پوزن افزود، اغلب لباس‌هایی که در فروشگاه‌ها هستند به اندازه دقیق بدن شما دوخته نشده‌اند، بهتر است در ابتدای انتخاب لباس شکل بدن خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر پایین تنه درشتی دارید ولی کمرتان باریک‌تر از عرض پایین تنه است و احساس می‌کنید کمر لباس بیش از حد گشاد است، با کمی تغییر آن را به لباسی بی نقص تبدیل کنید نه اینکه دیوانه وار به دنبال لباس انداه‌تری وقت خود را هدر دهید. همچنین او توصیه می‌کند اگر اندامتان حالت ساعت شنی را ندارد، با مدل لباس آن را متعادل کنید.

گرانتر دیده شدن لباس ارزان

    عطر

عطر می‌تواند اطلاعات زیادی را درباره صاحبش بازگو کند:

عطر توانایی این را دارد که حس و حال و وضعیت فرد را مشخص کند، سن آن ها نشان دهد و درکی از ویژگی‌های شخصیتی فرد را در اختیار شما قرار دهد. درست مانند لباس‌ها و اکسسوری‌ها، عطرها نیز نمایانگر استایل، سلیقه و کاراکتر ما هستند.

به یاد داشته باشید که افراد خوش استایل، خود را غرق عطر و ادکلن نمی‌کنند. در مواقعی که قرار است زمان زیادی را در کنار بقیه در  حمل و نقل عمومی یا محل کار بگذرانند، آن‌ها به حریم شخصی سایرین احترام می‌گذارند و اجازه نمی‌دهند حجم عطرشان دیگران را آزار دهد.

پس با عطرتان دوش نگیرید و از دئودورانت برای خوش بو شدن هم استفاده کنید.

گرانتر دیده شدن لباس ارزان

    بژ

بژ رنگ منحصر به فردی است، اما اغلب دست کم گرفته می‌شود. از طرفی خنثی و کلاسیک است و با هر رنگی خوب ترکیب می‌شود، از طرفی دیگر، وقتی رنگ بژ را انتخاب می‌کنید، مدرن و مد روز به چشم خواهید آمد. این همان دلیلی است که سال‌هاست هر دختری حداقل یک کت بژ در کمد خود دارد.

    زیبایی در دورن ماست

همان طور که کارل لگرفلد، طراح لباس آلمانی، گفته است: شما با یک تی شرت و شلوار جین هم می‌توانید مدرن و خوش تیپ به نظر برسید.   لباس‌های خوش دوخت را در هر رده قیمتی می‌توانید پیدا کنید اما ظاهر و پوشش  تا حد زیادی به شخص، فرم بدن، پوست، آرایش و حتی اعتماد به نفس فرد نیز بستگی دارد. چرا که گران‌ترین لباس‌ها نیز نمی‌توانند ترس و ناراحتی را پنهان کنند.