۰ نفر

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی برای بار سوم اصلاح شد

۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲
کد خبر: 614865
دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی برای بار سوم اصلاح شد

دفترچه ثبت‌نام در آزمون استخدامی متمرکز ۲۹ دستگاه اجرایی کشور برای بار سوم اصلاح شد و داوطلبان تا فردا می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهلت ثبت‌نام برای شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز چهارشنبه، ۲۷ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و فردا جمعه ششم اسفند ماه پایان می‌پذیرد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند پس از پرداخت مبلغ  ۱۲۵ هزار تومان به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

داوطلبان استخدام در زمان ثبت‌نام می‌توانند علاوه بر شغل محل و دستگاه اجرایی مورد تقاضا به عنوان انتخاب اصلی، یک محل دیگر را به شرط یکسان بودن شغل(سهمیه، جنسیت، شرایط احراز و...)، به عنوان اولویت دوم انتخاب کنند.

دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حداکثر تا ۶ ماه پس از اعلام نتیجه نهایی آزمون تا قبل از زمان برگزاری آزمون بعدی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور در هر یک از شغل محل‌هایی که داوطلب نداشته و یا افراد پذیرفته شده کمتر از نیاز دستگاه باشند، از میان داوطلبان آزمون با در نظر گرفتن اولویت دوم داوطلبان و رعایت شرایط تعیین شده در شغل محل های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر برای دستگاه مورد نظر (اعم از داشتن حد نصاب، سهمیه، جنسیت)، به ترتیب نمرات فضلی در آزمون کتبی، نسبت به دعوت از آنها جهت انجام سایر مراحل استخدامی اقدام کنند.

در آزمون استخدامی مشترک ۲۹ دستگاه اجرایی کشور تعداد ۳۸ هزار و ۶۰۰ نفر پذیرفته می شوند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ مبنای اعلام نتیجه امتحان مشترک فراگیر اولویت اول انتخابی داوطلبان است و اولویت دوم صرفا در مرحله تکمیل ظرفیت (در صورت انجام)، مد نظر قرار خواهد گرفت.

آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ و رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها در روز جمعه مورخ ۳۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور امروز برای بار سوم اصلاح شد و به این ترتیب، داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.