۰ نفر

نظارت بر فعالیت استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی از اولویت های ماموریت پلیس فتا

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 610517
نظارت بر فعالیت استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی از اولویت های ماموریت پلیس فتا

رییس پلیس فتا انتظامی کشور نظارت بر فعالیت استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی را یکی از اولویت های اصلی در ماموریت های پلیس فتا برشمرد.

پبه گزارش اقتصادآنلاین، سردار وحید مجید  در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی در کشور در گفت و گو با خبرگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به علاقه مندی و میزان استقبال بالای هموطنان گرامی در بهره مندی از خدمات کسب و کارها در فضای سایبر، نظارت بر فعالیت استارت آپ ها را یکی از اولویت های اصلی ماموریتی پلیس فتا برشمرد.

وی ضمن بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی واحد کسب و کار اینترنتی در کشور مشغول به فعالیت هستند، توجه به خدمات رسانی مطلوب به کاربران و متقاضیان را بسیار مهم عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی شیوع کرونا ویروس در دنیا و به خصوص کشور ایران و معطوف شدن توجه به ظرفیت فضای سایبر را یکی از علت های اصلی استقبال کاربران از دریافت خدمات از استارت ها برشمرد و گفت: شناسایی بسترهای فنی جرم و اهتمام جدی در خدمات رسانی بهتر به متقاضیان از وظایف اصلی فعالان حوزه کسب وکارهای اینترنتی است.

رییس پلیس فتا انتظامی کشور ادامه داد: رسیدگی به مشکلات استارت آپ ها و استفاده از پیشنهادات فعالان در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در ارائه خدمات مطلوب تر به کاربران یکی دیگر از اهداف این جلسه هم اندیشی بود؛ ارائه راهکارهای فنی و تخصصی، پیش بینی و کاهش روش های ارتکاب به جرم و کلاهبرداری از سوی مجرمان سایبری نیز در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول با تاکید بر اعلام همکاری و حمایت پلیس فتا از تمامی حوزه های فعالان کسب و کار اینترنتی در کشور؛ تداوم جلسه های هم اندیشی با کسب و کارها را به منظور افزایش دانش فنی و تخصصی پیشگیری از وقوع جرایم سایبری را ضروری دانست.