۰ نفر

قیمت های باورنکردی برای اسباب بازی!

۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶
کد خبر: 590952
قیمت های باورنکردی برای اسباب بازی!

اسباب‌بازی‌هایی که در این گزارش مرور می‌کنیم یا قیمت باورنکردنی‌ای دارند یا اصلا خودشان عجیب هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو،اسباب‌بازی‌هایی که در این مطلب مرور می‌کنیم یا قیمت باورنکردنی‌ای دارند یا اصلا خودشان عجیب هستند. مثل خانه عروسک که همان ابزار خاله‌بازی را دارد و قیمتش به ۱۴ میلیون تومان رسیده است. یا ماکت اتوبوس‌های بنز دهه‌ ۶۰ که ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. درسوی مقابل قرار است نگاهی هم به اسباب‌بازی‌های ارزان‌قیمت مثل تفنگ پول‌پاش و فیجت‌های ضداسترس بیاندازیم.

تفنگ پول‌پاش؛ ۴۰۰ هزار تومان

تفنگ پول‌پاش به اسم سوپرگان فروخته می‌شود و در دسته ابزار شوخی هم قرار می‌گیرد. همانطور که از اسمش مشخص است این تفنگ یک جور اسباب‌بازی محسوب می‌شود و با چهار باتری قلمی کار می‌کند. نحوه استفاده از آن هم ساده است. با هر بار کشیدن ماشه ۱۵ اسکناس تا فاصله دو متری پرتاب می‌شود و احتمالا تا همینجا متوجه شده‌اید این وسیله به درد کجا و چه شرایطی می‌خورد. در تفنگ پول‌پاش نهایتا می‌شود ۱۰۰ اسکناس قرار داد و قیمتش ۴۰۰ هزار تومان است.

چوب‌دستی هری پاتر؛ ۱۷۰ هزار تومان

بزرگترین فروشگاه محصولات هری پاتر همین چند ماه در نیویورک افتتاح شد اما اینجا چوب‌دستی و کارت قطار این شخصیت سینمایی را می‌توانید پیدا کنید. اندازه این چوب‌دستی دقیقا ۳۸ سانتی‌متر است و قیمتش را ۱۷۰ هزار تومان گذاشتند. در بخش نظرات خریداران، با دو کامنت تکراری روبرو می‌شویم. اول تعریف و تمجید آن‌ها از ظاهر چوب‌دستی و دوم شکایت آن‌ها از محکم نبودنش.

خانه عروسک؛ ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

خانه عروسک یکی از اسباب‌بازی‌هایی است که آن را به‌خاطر قیمتش در این فهرست آوردیم. ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش این خانه است. ۱۲ کیلو وزن دارد و ارتفاعش به ۸۲ سانتی‌متر می‌رسد. طول و عرض هم به‌ترتیب ۹۰ و ۲۵ سانتی‌متر هستند. در ساخت این خانه از چوب طبیعی استفاده شده و در بخش نظرات، برخی از خریداران درباره استحکام ضعیف آن گلایه کرده‌اند. به‌زبان ساده ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای وسایل خاله‌بازی پرداخت می‌کنیم.

فیجت ضداسترس تخم‌مرغ؛ ۳۸ هزار تومان

فیجت ضداسترس را باید در دسته وسایلی مثل اسپینر بدانیم. مشخص نیست چه کسی اولین بار از عبارت ضداسترس برای این چیز‌ها استفاده کرد، چون یکی از خریداران دقیقا به همین موضوع اشاره کرده و نوشته: «اصلا استرس من رو کم نکرد!». فیجت‌های ضد استرس را با شکل‌های مختلفی می‌توانید پیدا کنید که قیمت مدل‌های گران‌تر به ۵۰ هزار تومان می‌رسد و مدل تخم مرغ آن ۳۸ هزار تومان ارزش دارد.

ربات کنترلی دایناسور؛ یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

این ربات خیلی هم عجیب نیست اما امکان تیراندازی، حرف زدن و رقصیدن یک دایناسور باعث شد آن را جزو فهرستمان بگذاریم. ربات کنترلی دایناسور قابلیت راه رفتن به سمت جلو و عقب را هم دارد و قیمتش یک میلیون و ۷۵۰ هزارتومان است. طول و عرض این دایناسور ۵۵ در ۲۸ سانتی‌متر است و ارتفاعش به ۱۸ سانتی‌متر می‌رسد. خود ربات یک باتری ۳.۷ ولتی نیاز دارد و ریموت هم دوتا باتری قلمی می‌خورد.

کلت اسباب‌بازی؛ یک میلیون تومان

کلت اسباب‌بازی را به این خاطر در فهرستمان گذاشتیم چون نمی‌دانستیم یک کلت می‌تواند یک میلیون تومان قیمت داشته باشد و فقط اسباب‌بازی به‌حساب بیاید. این کلت مشابه نمونه‌های واقعی است و‌ بخش داخلی آن از فلز ساخته شده. به همین خاطر وزنش به ۸۰۰ گرم می‌رسد و برای طراحی بخش خارجی کلت نیز از پلاستیک و فلز استفاده شده تا دوام بیشتری داشته باشد. تیرپلاستیکی و صدا خفه‌کن‌ نیز کنار این کلت فروخته می‌شود.

ماکت اتوبوس بنز؛ ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

اتوبوس‌های بین‌شهری بنز در دهه ۶۰ و ۷۰ را یادتان هست؟ دقیقا ماکت همان اتوبوس‌ها را ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌فروشند که با تخفیف ویژه -۲۷ درصد- ارزش آن به شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد. در ساخت این ماکت به جزئیات زیادی مثل پرده‌های داخل، بوق بالای سر راننده، صندلی‌های داخل اتوبوس و ... توجه شده و جنس بدنه آن از پلاستیک، چوب و شیشه است. طول و عرض این اتوبوس به‌ترتیب ۷۵ و ۱۸ سانتی‌متر است و ارتفاعش به ۲۳ سانتی‌متر می‌رسد.

ست اسباب‌بازی لوازم آرایشی؛ ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

میزابزاری که تبدیل به چمدان می‌شود و حمل ساده‌ای دارد. داخلش وسایل آشپزخانه، اتاق خواب و ۳۵ قلم لوازم آرایشی مثل سشوار، برس، قیچی، رژ و آینه و ... قرار می‌گیرد و وزن آن به سه‌ونیم کیلوگرم می‌رسد. جالب است که در حال حاضر این محصول تخفیف ۸۵ درصد خورده است و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

اکشن فیگور اسپایدرمن؛ ۱۳ میلیون تومان

اکشن فیگور‌ها قیمتشان از ۱۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا مدل اسپایدرمن ۱۳ میلیونی ادامه پیدا می‌کند. در این رنج قیمت اکشن فیگور استفان کری ۵.۴ میلیون تومان، لاکپشت‌های نینجا چهار میلیون تومان، فردی مرکوری ۳.۵ میلیون تومان، عروسک آنابل ۳.۵ میلیون تومان، بتمن ۳.۳ میلیون تومان و بروسلی و آکوامن ۲.۷ میلیون تومان قیمت دارند، اما اکشن فیگور اسپایدرمن را به‌خاطر قیمت ۱۳ میلیونی‌اش برای این فهرست انتخاب کردیم. اکشن فیگور اسپایدرمن از جنس پلاستیک ساخته شده و قابلیت حرکت و پخش صدا دارد.

دندان و خون مصنوعی؛ ۲۷ هزار تومان

دندان و خون مصنوعی احتمالا دو جور مصرف دارد. یا برای گریم تئاتر و این چیز‌ها استفاده می‌شود یا برای ترساندن دیگران. فقط یادتان باشد خون مصنوعی را اگر روی لباس بریزید به‌احتمال زیاد پاک نمی‌شود. مهمترین عیبی که خریداران به آن اشاره کرده‌اند آسیب رساندن دندان مصنوعی به لثه‌ها است اما به‌خاطر قیمتش، ایراد دیگری نمی‌گیریم.