۰ نفر

سفارش آنلاین لوله و اتصالات تک و پنج لایه از چک آب

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۴۰
کد خبر: 536277
سفارش آنلاین لوله و اتصالات تک و پنج لایه از چک آب

مجموعه چک آب فعالیت خود را در زمینه فروش لوله و اتصالات از سال 1374 آغاز کرده است. با پیشرفت تکنولوژی به منظور ارایه خدمات بهتر و افزایش رضایت مشتریان اقدام به راه اندازی سایت با قابلیتهای بالایی نمودیم.

سوپرپایپ و محصولات آن

استفاده از لوله پنج لایه سوپرپایپ ، داشتن یک لوله کشی بدون نقص را برای دهه های متمادی تضمین می کند ، چرا که این محصول به دلیل آلیاژ آلومینیومی خاص به کار رفته در آن و البته دارا بودن بهترین پلیمر موجود (پلی اتیلن) میزان رسوب پذیری را به حداقل رسانده و باعث دوام سیستم لوله کشی می شود.

لوله پنج لایه سوپرپایپ ، یکی از بهترین انواع لوله های 5 لایه می باشد که تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شود. این لوله کاربرد های زیادی در صنعت ساختمان دارد که می توان از مهم ترین آنها به استفاده در سیستم گرمایش از کف اشاره کرد.

چک آب

آخرین دستاورد لوله های 5 لایه سوپر پایپ ، لوله سوپر پایپ +2 است که طبق جدیدترین تکنولوژی های بین المللی ساخته شده است.

برای حصول یک سیستم گرمایش از کف مناسب سوپر پایپ +2 پیشنهاد می شود که طبق آخرین فناوری های روز دنیا تولید و عرضه می شود. از دیگر مزایای سیستم گرمایش از کف DEM می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • عدم نیاز به بالانس دستی مدارها
  • بهبود در توزیع حرارت
  • کنترل وضعیت آب ورودی به سیستم از نظر امکان حصول عملکرد ایده آل در مدار های مختلف
  • کنترل صحت عملکرد مدار های مختلف سیستم های گرمایش از کف
  • افزایش سرعت واکنش تا 25 درصد
  • نصب و استفاده آسان
  • استفاده از سیستم بای پس برای محافظت از پمپ

محصولات پلی ران

پلی ران اتصال در اوایل دهه ی 1350 با آگاهی و درک عمیق از اهمیت و کاربرد رو به رشد انواع ترموپلاستیک ها در ساخت لوله و اتصالات مورد نیاز طرح های فاضلاب ، انتقال آب ، آب رسانی ، شبکه های آبیاری و زه کشی اقدام به تولید و ارائه اولین سری از محصولات خود نمود.

شرکت پلی ران با عرضه لوله و اتصالات پلیمری و ادوات آبیاری خود توانسته تا حد زیادی از هدر رفت آب و استفاده نادرست از آن را در صنایع مختلف خصوصا کشاورزی بگیرد و با یاری دولت به مقابله با خشکالی بشتابد.

پلیران با بکارگیری از تجهیزات پیشرفته آلمانی موجود در مجموعه خود ، موقف شده جدید ترین و کارآمدترین سیستم آبیاری تحت فشار با بالاترین بازده در تولید محصولات را در اختیار کشاورزان قرار دهد.

چک آب

پلیران پوشفیت

از خصوصیات سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت پلیران می توان به ضد خوردگی و زنگ زدگی آن اشاره کرد؛ پوشش این اتصالات دارای حداقل صدا ، کاهش ارتعاش ، افزایش پایداری ، تسهیل در امر اجرا و تطابق پذیری با انواع لوله و اتصالات فاضلابی استاندارد می باشد و در مقابل آتش سوزی از خود مقاومت نشان می دهند.

پلیران سایلنت

این فناوری باعث شده صدا هایی که به دلیل جریان سیالات در داخل لوله ایجاد می‌شود به واسطه مولکول‌ های کامپاوند جذب شود و درنتیجه از انتقال صدا به فضای بیرون لوله و اتصالات جلوگیری به عمل می آورد. به طوری که در هنگام عبور جریان 4 لیتری در سیستم فاضلاب ، حداکثر صدای عبور کرده 17 دسی بل می ‌باشد.

چک آب

مجموعه چک آب اجناس خود را بدون واسطه از تولیدکنندگان داخلی و خارجی تهیه و با نازلترین قیمت و بالاترین درصد تخفیف در بازار عرضه مینماییم. جهت ارتباط با شرکت چک آب کافی هست عبارت "چک آب" را در موتور جستجوگر گوگل جستجو کنید آدرس سایت چک آب checkab.com  می باشد ، کارشناسان ما در واتس اپ به صورت آنلاین پاسخگوی شما هستند همچنین می توانید جهت مشاوره تلفنی به صورت تخصصی با کارشناسان ما با شماره 22762200-021 تماس حاصل فرمایید.