۰ نفر

افزایش ترددهای برون شهری در شبانه روز گذشته

۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۵۵
کد خبر: 534997
افزایش ترددهای برون شهری در شبانه روز گذشته

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: برپایه آخرین اطلاعات دریافتی از ۲‌هزار و ۲۹۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته تردد جاده‌ای نسبت به روز قبل ۱.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت‌های سه تا چهار صبح انجام شده است.

آزادراه‌های کرج- تهران، تهران- کرج و کرج- قزوین، محورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

محورهای مسدود

برپایه این گزارش، محور رامیان- اولنگ- شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک- دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد- نهبندان واقع در استان کرمان، محور خرم‌آباد- پلدختر واقع در استان لرستان، کیلومتر ۱۱۰محور قزوین- همدان واقع در استان قزوین، محور پونل- خلخال واقع در استان گیلان، محور رباط پشت بادام- بیاضه واقع در استان یزد و محور دوآب– بلده واقع در استان مازندران، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.