۰ نفر

معرفی ۴برند قرص ماشین ظرفشویی توصیه شده توسط کارشناسان

۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸
کد خبر: 533013
معرفی ۴برند قرص ماشین ظرفشویی توصیه شده توسط کارشناسان

بدون شک خرید بهترین قرص ماشین ظرفشویی اصل و اورجینال برای دارندگان ماشین ظرفشویی از ضروریات مهم به شمار می آید. چرا که این دستگاه یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه می باشد و مراقبت از سلامتی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین کارشناسان بارها در مورد عوارض جبران ناپذیر استفاده از قرص های تقلبی هشدار داده اند و خرید قرص های اصل را از فروشگاه های معتبر بسیار مهم می دانند.

با توجه به اینکه کمپانی های مختلفی از جمله فینیش، فیری، پریل و... اقدام به تولید این شوینده کرده اند؛ ممکن است شما در مورد انتخاب محصول مناسب سردرگم بمانید. کارشناسان و متخصصان در این حوزه با آنالیز قرص های مختلف بر اساس قدرت تمیزکنندگی و براق کنندگی، محافظت از قسمت های حیاتی دستگاه و قابلیت چربی زدایی و لکه زدایی و همچنین تجزیه و تحلیل نظرات مصرف کنندگان لیستی از بهترین مواد شوینده را تهیه کرده اند. در ادامه ما به بیان بهترین برندهای قرص های ظرفشویی می پردازیم. همه این محصولات بر حسب تجربیات مصرف کنندگان و آزمایشات کارشناسان رتبه بندی شده اند و توصیه سازندگان بزرگ لوازم خانگی به شمار می آیند. به علاوه در ادامه مطلب با توضیح در مورد عارضه های استفاده از مواد شوینده تقلبی و روش های شناسایی قرص های اصل شما را در خرید محصولات ظرفشویی با کیفیت یاری خواهیم نمود.

مشاهده انواع قرص ماشین ظرفشویی اصل:

https://www.zzzagros.com/product-category/بهداشت-خانه/محصولات-ظرفشویی/قرص-ها-ظرفشوی

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

2

قرص های برند فینیش دارای انواع مختلفی از جمله کوانتوم مکس، کوانتوم آلتیمیت، همه کاره، کوانتوم، اکسی کوانتوم و مدل کلاسیک هستند که هر کدام در بسته بندی هایی با تعداد متفاوت تولید شده اند. هر یک از این مدل ها ویژگی های خاصی دارند و با تمام برندهای ماشین ظرفشویی سازگار هستند. به عنوان مثال مدل کوانتوم مکس این برند 16 برابر قدرت شویندگی بیشتری دارد و از سه قسمت پاوربال، پودر و ژل تشکیل شده است. افزایش براقیت و درخشندگی ظروف، محافظت از ظروف و قسمت های حیاتی ظرفشویی و اثر بخشی بالا در دمای پایین از نقاط قوت این محصول می باشد. مدل کوانتوم آلتیمیت عملکرد فوق العاده قوی در از بین بردن انواع لکه های سر سخت چای و قهوه و لکه های خشک شده و سوخته مواد غذایی دارد و رایحه لیمو بکار رفته در آن بوی بد دستگاه را از بین می برد. در ساختار مدل همه کاره به میزان قابل توجهی نمک و جلادهنده بکار رفته است و قابلیت نصف شدن دارد. این مدل برای شستشوی تعداد کم ظروف گزینه مناسبی خواهد بود و از ایجاد جرم و رسوبات در فیلتر و قسمت های داخلی دستگاه نیز جلوگیری می کند. مدل کلاسیک قدیمی ترین قرص کمپانی فینیش است که ترکیبات آن عاری از نمک و جلادهنده است. به همین دلیل تهیه نمک و جلادهنده جداگانه هنگام استفاده از این محصول واجب است. این مدل در مقایسه با انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش قیمت پایین تری دارد.

قرص ماشین ظرفشویی فیری

3

قرص های برند فیری قابلیت حل شدن سریعی دارند و بدون باقی گذاشتن مواد اضافی موجب تمیزی و درخشندگی بی نقص ظروف می شوند. از بین انواع محصولات این برند می توان به مدل جار، پلاتینیوم پلاس، پلاتینیوم همه کاره، پلاتینیوم ORIGINAL ALL IN ONE اشاره نمود. این محصولات در بسته های 115، 75، 65، 100، 90 و... تولید شده اند که بسته به نیازتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. قرص های شوینده فیری دارای فرمولاسیون فاقد فسفات هستند و قابلیت چربی زدایی و تمیز کنندگی قوی ای دارند. در پاکسازی چربی ها، لکه های مواد غذایی ته گرفته و خشک شده بی عیب و نقص عمل می کنند و ظاهر مات و کدر ظروف را نیز از بین می برند. از ایجاد جرم و رسوبات آهکی در قسمت های حیاتی دستگاه جلوگیری می کند و بنابراین طول عمر مفید دستگاه را افزایش می دهند. همچنین نمک و جلادهنده در ساختار آن ها بکار رفته است که مانع خرابی و افزایش هزینه تعمیرات دستگاه می گردند. مدل جار این برند با قدرت تمیز و براق کنندگی دو برابر بیشتر برای استفاده در برنامه های کوتاه مدت و مدل پلاتینیوم پلاس برای از بین بردن ظاهر کدر و مات ظروف ایده آل است.

قرص ماشین ظرفشویی درفت

شاید نام برند درفت برایتان آشنا نباشد اما محصولات این برند با قبلیت پاک کنندگی بالا، چربی زدایی و لکه بری قوی مورد توجه دارندگان ماشین ظرفشویی قرار گرفته اند. این قرص ها محصولی از کمپانی موفق پروکتر اند گمبل هستند و ساختار آن ها از 3 قسمت ژل و یک قسمت پودر تشکیل شده است. مواد شوینده بکار رفته در آن ها آسیبی به ظروف نمی رساند و در حین شستشو از خط و خش افتادن به ظروف شیشه ای و بلورین جلوگیری خواهد کرد.

قرص ماشین ظرفشویی پریل

محصولات برند آلمانی پریل علاوه بر شستشوی بی نقص ظروف کثیف، مواد افزودنی و کمک کننده شستشو هم دارند و نیاز به پیش شستشوی ظروف را از بین می برند. از لحاظ قیمتی بسیار با صرفه تر از برندهای دیگر هستند اما از نظر شویندگی و کیفیت با برندهای نام آشنا تا حد زیادی برابری می کند. فرمول غنی شده با آنزیم های نشاسته قدرت تمیز کنندگی، چربی زدایی و لکه بری آن ها را چند برابر کرده است. این محصولات خصوصیت چند محصول را یکجا جمع کرده اند و در برنامه های کوتاه مدت نیز عملکرد خوبی در شستشو رقم می زنند.

عوارض جبران ناپذیر استفاده از قرص های تقلبی و نحوه تشخیص قرص اصل از دیدگاه متخصصان

به گزارش کارشناسان استفاده از قرص های ظرفشویی تقلبی آسیب های جدی به سلامت دستگاه وارد می کند، باعث کاهش طول عمر مفید آن و اختلال در عملکرد شستشوی دستگاه ایجاد می کند. سبب کثیف ماندن ظروف و ایجاد خط و خش و باقی ماندن لکه های آب در ظروف شیشه ای می گردد. همچنین قرص های غیر استاندارد توانایی کافی برای از بین بردن چربی ها و لکه های دشوار را ندارند و نتیجه استفاده آن ها عدم تمیزی ظروف و کدر و مات شدن ظرف ها خواهد بود. بنابراین کارشناسان با انجام آزمایشات فراوان و استفاده از تجربیات مصرف کنندگان روش های تشخیص محصولات اورجینال را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند. اول اینکه  قرص ماشین ظرفشویی اصل و اورجینال در هنگام شستشو کاملا حل می شود و هیچگونه باقیمانده مواد اضافی یا کف بر روی ظروف و دستگاه باقی نمی گذارد. دوم اینکه بسته بندی محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و قرص های داخل بسته بندی بدون چسبیدن یا باز شدن در کنار هم قرار گرفته اند. تمامی مشخصات و تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی درج شده و از لحاظ ظاهری مشکلی ندارند.       

سخن پایانی

حالا که با تاثیرات مخرب بکارگیری قرص های ظرفشویی تقلبی، نحوه تشخیص قرص های اصل و بهترین مدل های این شوینده آشنا شدیم؛ نوبت به تهیه آن ها از یک فروشگاه معتبر می رسد. نکته مهم اینکه قرص تقلبی این برندها در بازار زیاد است که به دلیل مشابه بودن بسته بندی آن نسبت به نوع اصل آن، تشخیص تقلبی بودن محصول کمی دشوار به نظر می رسد. بنابراین هنگام خرید از معتبر بودن فروشگاه و ضمانت اصالت کالا اطمینان حاصل کنید. سایت زز زاگرس به عنوان قدیمی ترین وارد کننده لوازم شوینده و بهداشتی انواع قرص ماشین ظرفشویی برندهای فینیش، فیری، پریل و درفت را پوشش می دهد. تمامی این محصولات با تصاویر واضح و درج مشخصات کامل در سایت قرار گرفته اند. این محصولات همگی اصل هستند و چون مستقیما از تولید کننده اصلی برند تهیه و وارد کشور می شوند؛ قیمت اقتصادی تری دارند. برای اطلاع از قیمت ها کافیست سری به سایت بزنید و خریدی آسان را تجربه کنید.