۰ نفر

اقدام زیبای بانوی فلسطینی با بمب های رژیم صهیونیستی + عکس

۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبر: 529831
اقدام زیبای بانوی فلسطینی با بمب های رژیم صهیونیستی + عکس

مادر فلسطینی که فرزندانش در حملات رژیم صهیونیستی شهید شدند، پوکه بمب‌ها را به گلدان تبدیل کرده تا بگوید فلسطین نمی‌میرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران، مادر شهید فلسطینی گل‌های رز را در پوکه بمب‌ها می‌کارد تا از جنگ، زیبایی ایجاد کند و بگوید نوار غزه از میان درد و رنج در سرزمین مقدس زیبایی می‌آفریند.

 به نقل از العالم؛ یک زن فلسطینی با دستان آغشته به خون شهدای خود، گل‌های رز را در بمب‌های دشمن صهیونیست کاشت، گویی به آن‌ها می‌گفت «فلسطین نمی‌میرد» و آن‌ها را با رنگ‌های گل‌ها محل زیبایی قرار دهد.

«صبیحه موسی العبد» قهرمان این داستان است که دو فرزند او به دست دشمن وحشی با گلوله‌های اشک آور به شهادت رسیدند، اما او به شیوه خود پاسخ داد. خانم مسن که به ۶۰ سالگی رسیده بود، این بمب‌ها را به گلدان تبدیل کرده و برای شادی روح فرزندان شهیدش در آن گل قرار داد.

پسرش «باسم» در ۱۷/۴/۲۰۰۹ هنگامی که به سوی سینه او بمب گاز شلیک می‌شد او از کشور خود دفاع می‌کرد و فقط سی سال داشت، در حالی که دخترش جواهر، ۳۵ ساله، در ۱/۱/۲۰۱۱ بر اثر استنشاق گاز خفه شد.

ایده این کار از ۱۰ هزار بمب گاز در محل شهادت فرزندان او گرفته شده و مادر شهدا می‌خواست پیامی را به جهانیان و دشمن انتقال دهد که این است: ما قدرتمند هستیم و قادر به کاشتن گل در بمب‌هایی هستیم که باعث کشته شدن فرزندان ما می‌شود. ما قوی هستیم، زیرا اصرار داریم که هیچ کس با این بمب‌ها افراد دیگری را نکشد ما می‌خواهیم دنیا با دیدن این بمب‌ها رژیم صهیونیستی را مهار کند.

5