۰ نفر

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا، سافت واتر و آکواپرو

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبر: 524008
قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا، سافت واتر و آکواپرو

آب غیر بهداشتی و نا سالم یکی از عواملی است که در بسیاری از کشور های توسعه نیافته و در حال توسعه موجب بیماری های گوناگون به خصوص برای کودکان می شود. در کشور ما نیز در بسیاری از شهر ها آب کیفیت چندانی ندارد و تصفیه خانه شهری نیز نمی تواند تمام آب را تصفیه و پاکسازی کند. به همین دلیل دستگاه های تصفیه آب خانگی به کمک ما آمده اند تا تمام آلاینده های آب را حذف کنند و بی سالم و تمیز در اختیار ما قرار بدهند.

برند های مختلفی در بازار وجود دارند که بسیاری از افراد اطلاعی در رابطه با بهترین و مارک و انواع دستگاه های تصفیه آب ندارند. در حال حاضر دستگاه تصفیه آب تایوانی بهترین آب تصفیه کن در بازار ایران و هم چنین در دنیا می باشد که در ادامه ی این مطلب برند های معتبر این دستگاه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه های تصفیه آب در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر کدام کارکرد خاصی دارند. این تفاوت در نوع و تعداد فیلتر های به کار رفته در آنهاست. اسمز معکوس، قلیایی، فرابنفش، اکسیژن ساز و اولترا فیلتراسیون انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی هستند که هر یک از آن ها فواید و ویژگی های متفاوتی دارند.

دستگاه های اسمز معکوس بهترین مدل آب تصفیه کن می باشند که در از بین بردن املاح مضر و آلودگی های آب قدرت بسیار زیادی دارند و یک دستگاه آب شیرین کن محسوب می شوند. این دستگاه ها دارای فیلتر ممبرانی هستند که تا 0001/0 میکرون ذرات معلق و نا خالصی های آب را تصفیه می کند. اسمز معکوس می تواند بین 5 الی 8 فیلتر داشته باشد که رایج ترین آن دستگاه های 6 مرحله ای دارای فیلتر مینرال و دستگاه های 7 مرحله ای قلیایی کننده است.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه قلیایی دارای یک فیلتر آلکالاین برای افزایش سختی آب و تنظیم ph آن متناسب با نیاز بدن است تا آب اسیدی را به آب قلیایی تبدیل کند. این آب حاوی مواد معدنی و آنتی اکسیدان های فراوانی است که به جلوگیری از سرطان کمک می کند و در کاهش مشکلات گوارشی تاثیر گذار است.

دستگاه های فرابنفش نیز از سیستم اسمز معکوس استفاده می کنند و برای ویروس کشی آب بسیار مناسب هستند. فیلتر ماورا بنفش این دستگاه تا 99.99 درصد موجودات زنده آب مثل ویروس ها و میکروب ها را از بین می برد و آب را استریلیزه می کند.

دستگاه اکسیژن ساز یکی دیگر از انواع دستگاه های اسمز معکوس محسوب می شود که یک فیلتر مادون قرمز یا اکسیژن ساز در آن قرار می گیرد تا ساختار مولکولی آب را شکسته و میزان اکسیژن آن افزایش یابد و آب انرژی بیشتری داشته باشد.

دستگاه ها ی اولترا فیلتراسیون سیستمی متفاوت با اسمز معکوس دارند به این صورت که یک دستگاه بدون برق و مخزن هستند و تنها با فشار طبیعی آب کار می کنند. این دستگاه ها در از بین بردن رسوبات بسیار موثر اند و فرایند بسیار ساده ای دارند. هم چنین نسبت به دیگر دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت تر می باشند.

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی

سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو بهترین برند های تصفیه آب خانگی تایوانی هستند که در بسیاری از کشور ها طرفداران زیادی دارند و در ایران نیز به علت نمایندگی های رسمی، این دستگاه با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد و مشتریان زیادی را جذب کرده اند. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بسیار مناسب تر از دستگاه های آمریکایی است و از نظر کارایی و عملکرد کاملا با آنها برابری می کند.

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی

  • دستگاه تصفیه آب سی سی کا

سی سی کا که عمده فعالیتش تولید و عرضه ی دستگاه های اسمز معکوس است، از سال 1973 تحت لیسانس آمریکا مشغول به فعالیت شد و از همان ابتدا تصمیم گرفت که قطعات دستگاه ها ی تصفیه آب را نیز خودش تولید کند که تا به امروز بهترین تجهیزات تصفیه آب را در اختیار داشته است. دستگاه تصفیه آب سی سی کا از سیستم های RO,UF,UV بهره می گیرد که در نوع خود بهترین آب تصفیه کن دنیا می باشند. دستگاه های سی سی کا مطابق با استاندارد های اروپا و آمریکا و دنیا است و تمام گواهینامه های ایزو را دریافت کرده تا بتواند بهترین برند دستگاه تصفیه آب باشد.

  • دستگاه تصفیه آب سافت واتر

برند سافت واتر که ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکاست، از قدیمی ترین تولید کنندگان دستگاه ها ی تصفیه آب می باشد و بزرگ ترین کارخانه تولید آب تصفیه کن در دنیا را دارد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر که توانسته است استاندارد ها ی آمریکا و اروپا و هم چنین NSF را دریافت کند، نا خالصی های موجود در آب را تا0001/0 میکرون از بین می برد و با فیلتر ممبران آمریکایی که دارد، ریز ترین آلاینده ها را به دام می اندازد. سافت واتر مدل ها ی قلیایی کننده و فرا بنفش و اولترا فیلترسیون را تولید و عرضه کرده که در کنار کیفیت بالا بسیار مقرون به صرفه نیز می باشند.

  • دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

آکوا پرو در تولید دستگاه ها  ی اسمز معکوس در نوع خود بهترین می باشد و از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در تولید دستگاه ها ی خود بهره می گیرد. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو 6 تا 9 مرحله دارد و فیلتر ممبران آن از نوع 13 لایه مارک آمریکایی می باشد که در مقایسه با فیلتر های دیگر طول عمر بیشتر و قدرت جذب بالاتری دارد. این دستگاه که مطابق با استاندارد های جهانی است، به راحتی در زیر سینک نصب می شود و در هر دقیقه می تواند 1.6 لیتر آب را تصفیه کند. آکوا پرو که یک دستگاه حرفه ای محسوب می شود از با کیفیت ترین قطعات در دستگاه های خود استفاده می کند و آب خروجی آن بسیار سالم و استاندارد است.

خرید دستگاه تصفیه آب اصل از وارد کننده

یکی از مهم ترین نکات در خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال، توجه به قیمت و برند دستگاه است. خرید دستگاه تصفیه آب اصل از وارد کننده به شما این اطمینان را می دهد که برند و کیفیت آن معتبر و با قیمت واقعی می باشد. شرکت تصفیه آب راد گستر نوین که نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران می باشد، وارد کننده ی مستقیم از خود کمپانی است و قیمت روز دستگاه تصفیه آب را به شما ارائه می دهد.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از راد گستر نوین

این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود محصولات خود را به صورت نقد و اقساطی عرضه می کند. هم چنین ارسال و نصب رایگان دستگاه به همراه تست کیفیت آب خروجی آن و یک سال گارانتی شرکت و خدمات پس از فروش مادام العمر از دیگر مزایای خرید از راد گستر نوین می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم، مشاوران و کارشناسان شرکت همه روزه آماده پاسخگویی به شوالات شما مشتریان محترم می باشند تا بتوانید بهترین دستگاه تصفیه آب خود را از این شرکت تهیه نمایید.