۰ نفر

انتشار فایل صوتی ظریف به روایت کیهان

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۳۷
کد خبر: 523646
انتشار فایل صوتی ظریف به روایت کیهان

شبکه ایران اینترنشنال، عمدتاً گروه‌های تجزیه‌طلب، ‌تروریستی و منافقین را پوشش می‌دهد. و همان شبکه‌ای است که بلافاصله پس از اقدام ‌تروریستی گروهک الاحوازیه در اهواز و به خاک و خون کشیدن مردم، مصاحبه‌ای جانبدارانه با رئیس گروهک‌ ترتیب داد.

 شبکه ایران‌اینترنشنال که فایل صوتی ظریف را در لندن منتشر کرد اردیبشهت ۱۳۹۶ توسط زیر دستان بن‌سلمان راه‌اندازی شده و سهامدار اصلی شبکه، عادل عبدالکریم سعودی است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کیهان، این شبکه، عمدتاً گروه‌های تجزیه‌طلب، ‌تروریستی و منافقین را پوشش می‌دهد. و همان شبکه‌ای است که بلافاصله پس از اقدام ‌تروریستی گروهک الاحوازیه در اهواز و به خاک و خون کشیدن مردم، مصاحبه‌ای جانبدارانه با رئیس گروهک‌ ترتیب داد. لیلی بازرگان همکار سابق این تلویزیون، چندی پیش فاش کرد: «ایران‌اینترنشنال، بالاخره ویترین وطن‌پرستی را که خیلی ادعایش را می‌کند، کنار گذاشت. پخش گردهمایی سازمان مجاهدین، با دستور کار سرمایه‌گذاران سعودی آن همخوانی کامل دارد».
اما نام سردبیر وطن‌فروش این شبکه، احتمالا بتواند از حلقه تدارک و انتقال فایل صوتی تهیه شده در زیرمجموعه ریاست‌جمهوری رازگشایی کند: «علی‌اصغر رمضان‌پور»، معاون وزیر ارشاد در دولت خاتمی ‌و سردبیر روزنامه زنجیره‌ای آفتاب امروز.