۰ نفر

ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور تهران-فشم و جاده کندوان

۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۴۷
کد خبر: 522739
ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور تهران-فشم و جاده کندوان

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور تهران-فشم محدوده رودک، از ترافیک سنگین در محور تهران-امامزاده داوود محدوده سولقان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

‌ترافیک جاده در 24 ساعت گذشته مجددا افزایش یافت

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2311 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل 3.1 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کرج - چالوس و محور تهران - فشم

وی از بروز ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا ارنگه در حال حاضر خبر داد.

آشوری بیان کرد: در حال حاضر همچنین در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت همچنین محورهای‌ فیروزکوه، هراز و کندوان‌ تردد روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور تهران - فشم محدوده رودک، از ترافیک سنگین در محور تهران - امامزاده داوود محدوده سولقان خبر داد.

 بارش پراکنده در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها تصریح کرد: در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در حال حاضر بارش پراکنده باران داریم و در و محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران - شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

آشوری از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران خبرداد.

آزادراه های تهران-کرج و ‌کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با 118 هزار تردد، آزادراه ‌کرج-قزوین با 108 هزار تردد و آزادراه ساوه-تهران با 97 هزار تردد، ثبت شد.

 مسدود بودن 8 جاده کشور به دلیل نبود ایمنی کامل در مسیر

وی یادآور شد: در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور پونل-خلخال، محور فرعی رویان - گلندرود و بلده واقع در استان مازندران و جاده شهداد-نهبندان، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

آشوری اضافه کرد: همچنین محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.