۰ نفر

مراحل تولید نوشیدنی مالت غیر الکلی با برند دلستر در شرکت بهنوش ایران

۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳
کد خبر: 522063
مراحل تولید نوشیدنی مالت غیر الکلی با برند دلستر در شرکت بهنوش ایران

شرکت بهنوش ایران با توجه به اهمیت و ارزش بالای غذایی ماءالشعیر به خصوص برای درمان بیماری‌های مختلف گوارشی و کلیوی، به تولید ماءالشعیر اصل پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت بهنوش ایران اولین و بزرگترین تولیدکننده ماءالشعیر در ایران است. این شرکت در سال 1345 با نام «مالتای ایران » تأسیس شد و تنها کارخانه‌ای بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تغییر محصول آبجوی خود به غیرالکلی تا سال‌های متمادی بدون رقیب در این عرصه فعالیت داشت و با نام بهنوش ایران و با تنوع و نوآوری در تولید محصولات طعم‌دار تغییرات شگرفی در این صنعت به وجود آورد.

همچنین با توجه به اهمیت و ارزش بالای غذایی ماءالشعیر به خصوص برای درمان بیماری‌های مختلف گوارشی و کلیوی، به تولید ماءالشعیر اصل پرداخت.

این شرکت استانداردهای بهداشتی و صنعتی را در کلیه مراحل تولید رعایت کرده است و دارای انواع استاندارهای ملی و بین المللی در خصوص تولیدات مختلف است. شرکت بهنوش ایران به آزمایشگاههای کنترل کیفیت در زمینه های شیمیایی، میکروبیولوژی و تحقیقات D&R مجهز است و با توجه به داشتن امکانات مورد نیاز جهت پرورش جو و مالت سازی از امتیاز ویژه ای نسبت به دیگران برخوردار است.

از فواید نوشیدنی مالت  دلستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_تهیه شده از مالت (جو جوانه زده) و رازک 

۲_ضدعفونی کننده دستگاه گوارش به خصوص کلیه ها

۳_مقوی و حاوی انواع ویتامینهای B 

۴_حاوی مواد معدنی گوناگون و مناسب برای مادران باردار و شیرده

۵_مؤثر بر سلامت پوست، مو و اعصاب

۶_پاستوریزه و بدون مواد نگهدارنده

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

eghtesad online-info behnoosh 00-1-30