۰ نفر

تلویزیون در رمضان۱۴۰۰ چه سریال‌هایی پخش می‌کند؟

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبر: 518036
تلویزیون در رمضان۱۴۰۰ چه سریال‌هایی پخش می‌کند؟

تلویزیون امسال هم با پخش چهار سریال در ژانرهای مختلف، ماه رمضان را سپری می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، تلویزیون به مناسبت ماه رمضان ۱۴۰۰، ساخت چند سریال مناسبتی ویژه این زمان را تدارک دیده و قرار است از ابتدای ماه مبارک رمضان سریال‌های زیر روی آنتن بروند.

«احضار»/ شبکه یک

سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

با انجام ۸۰ درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «احضار»، مراحل فنی همزمان در حال انجام است تا مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده شود.

با پایان تصویربرداری بخش‌های شمال سریال، گروه فیلمبرداری هم‌اکنون در تهران مشغول ادامه کار هستند. در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی می کنند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی نیز اضافه شده اند.

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی پرمخاطب تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را ساخته است.

«بچه مهندس ۴»/ شبکه دو

سریال «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، برای پخش از شبکه دو در ماه رمضان آماده شده است.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی و امید روحانی بازیگران آن هستند.

«یاور»/ شبکه سه

سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه سه ساخته می‌شود. مجموعه ۳۰ قسمتی «یاور» ملودرامی اجتماعی است که قسمت‌های معمایی و تِم جوانمردی دارد.

در کنار داریوش ارجمند که نقش اصلی یعنی «یاور» را برعهده دارد، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، امید علیمردانی، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده، اسماعیل محرابی از جمله بازیگرانی‌اند که در این سریال حضور دارند.

رعد و برق/ شبکه پنج

بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، سال گذشته مجموعه «رعد و برق» را در مناطق سیل‌زده جلوی دوربین برد. رعد و برق به تهیه‌کنندگی داود هاشمی، قرار است گوشه‌ای از زحمات و تلاشگران حادثه سیل و اتفاقاتی که افتاده را نشان دهد.

«رعد و برق» سریال پُربازیگری است که تمام مناطق سیل‌زده کشور در آن دیده می‌شود. شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، شهین تسلیمی، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی بازیگرانی‌اند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.