۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛ به‌زودی

۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰
کد خبر: 517629
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛ به‌زودی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۱۱ و ۱۲ دی سال گذشته برگزار شد و نتایج اولیه آن نیز ۱۱ بهمن اعلام شد و داوطلبان آموزش و پرورش به مصاحبه حضوری دعوت شدند و اینک نزدیک به ۲ ماه از زمان پایان مصاحبه می‌گذرد و نتایج این مصاحبه اعلام نشده و این در حالیست که داوطلبان بعد از اعلام نتایج، فرایند گزینش و دوره آموزشی را در پیش‌دارند. 

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور داشت: نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود. 

وی افزود: نتایج مصاحبه توسط وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و ما  اقدامات خودمان را انجام دادیم. سازمان نتایج را در پورتال وزارت آموزش و پرورش قرار داده و بعد از تأیید نهایی وزارت آموزش و پرورش، نتایج را اعلام می‌کنیم. 

زرین‌آمیزی اضافه کرد: برای سایر دستگاه‌ها هم همینطور هست. بعد از اعلام نتایج مصاحبه به سازمان، اقدامات خودمان را انجام می‌‌دهیم و مجدداً نتایج نهایی را در پورتال ارگان مربوطه قرار می‌دهیم و زمانی که ارگان تأیید کرد، سازمان سنجش آموزش کشور نتایج را به صورت عمومی اعلام می‌کند.