۰ نفر

مشهد در وضعیت نارنجی؛

آغاز فرصت ۷۲ساعته برای خروج مسافران از مشهد

۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 517158
آغاز فرصت ۷۲ساعته برای خروج مسافران از مشهد

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا برای شهرهای قرمز و نارنجی، مسافران باید ظرف ۷۲ساعت از مشهد خارج شوند، در غیر این صورت به ازای هر ۲۴ساعت ۵۰۰هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین میش‌مست در خصوص وضعیت ورود و خروج به شهر مشهد پس از تغییر وضعیت کرونایی این شهر به نارنجی اظهار کرد: هنوز از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغیه‌ای بابت تغییر وضعیت مشهد به نارنجی به ما اعلام نشده است. همچنین تا این لحظه ستاد کرونای استانی و پلیس راهور ناجا کشور در خصوص مشهد به ما چیزی ابلاغ نکرده است.

وی افزود: اگر مشهد در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا برای شهرهای قرمز و نارنجی، مسافران باید ظرف ۷۲ ساعت از مشهد خارج شوند، در غیر این صورت به ازای هر ۲۴ ساعت ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. همچنین از این پس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به مشهد و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از مشهد ممنوع است.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص وضعیت ترافیک محورهای تفرجگاهی مشهد در روز طبیعت خاطرنشان کرد: در محورهای آزادراهی، بزرگراهی و جاده‌ای اصلی شاهد ترافیک روانی هستیم، اما برای محورهای تفرجگاهی سد کارده و خلج «ترافیک سنگین»، محورهای کلات، طرقبه و شاندیز «ترافیک نیمه سنگین» و در محورهای میامی و چناران «ترافیک پرحجم» گزارش شده است.

میش‌مست ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که در عصر امروز با توجه به موج بازگشت شهروندان از محورهای تفرجگاهی، شاهد ترافیک‌های سنگینی در مبادی ورودی به شهر مشهد باشیم.