۰ نفر

امروز مطرح شد؛

تاکید روحانی بر غربالگری و پایش سلامت در مرزها

۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۲۴
کد خبر: 515422
تاکید روحانی بر غربالگری و پایش سلامت در مرزها

حجت‌الاسلام روحانی در ارتباط‌های تصویری با فرمانده پلیس راهور و رییس جمعیت هلال احمر کشور در جریان حجم ترددهای جاده‌ای و محورهای ترافیکی کشور و نیز میزان تصادفات و نحوه خدمات‌رسانی قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز سه‌شنبه و در سومین روز از سال جدید، در ارتباط های تصویری با گزارش فرمانده پلیس راهور و رییس جمعیت هلال احمر کشور در جریان حجم ترددهای جاده‌ای و محورهای ترافیکی کشور و نیز میزان تصادفات و نحوه خدمات‌رسانی برای تردد روان خودروها قرار گرفت.

رییس جمهوربا تأکید بر اینکه مردم در جریان سفر باید دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعات کنند از پلیس راهور خواست در کنار انجام وظایف عادی خود، تذکرات بهداشتی لازم را هم به هموطنان ارایه دهند.

روحانی همچنین پس از گزارش مسئول پایگاه امداد و سلامت هلال احمر در مرز دوغارون شهرستان تایباد، اظهار داشت: مرزهای کشور از لحاظ تأمین سلامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، لذا بایستی روند غربالگری و پایش سلامت در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی با دقت انجام شود.

در تماس های ویدئو کنفرانسی امروز رییس جمهور، رییس پلیس راهور کشور به همراه فرمانده پلیس راه مازندران، رییس جمعیت هلال احمر و رییس پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان خراسان رضوی، گزارشی از میزان آمادگی و اقدامات و برنامه‌های اتخاذ شده برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافرین بویژه در محورهای جاده‌ای و ترافیکی ارائه کردند.