۰ نفر

پیام روحانی به رییس جمهور و نخست وزیر پاکستان

۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹
کد خبر: 515390
پیام روحانی به رییس جمهور و نخست وزیر پاکستان

روحانی فرارسیدن روز ملی جمهوری اسلامی پاکستان را به عارف علوی، رییس جمهور پاکستان و عمران خان نخست وزیر این کشور تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن روز ملی پاکستان را به عارف علوی، رییس جمهور و عمران خان نخست وزیر این کشور تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که تلاش‌های مشترک مسئولین دو کشور سبب گردد تا گام‌های قابل توجهی در جهت ارتقاء روابط دوجانبه در تمامی ابعاد برداشته شود.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی به رییس جمهور پاکستان آمده است: امیدوارم با توجه به توانمندی‌های گسترده و اشتراکات فراوان و غنی فرهنگی و تمدنی دو کشور برادر و مسلمان، شاهد توسعه و تعمیق روابط دو ملت بزرگ ایران و پاکستان در تمامی زمینه‌های مورد علاقه فیمابین باشیم.

رییس جمهور همچنین در پیام خود به نخست وزیر پاکستان اظهار امیدواری کرده است که با توجه به توانمندی‌های گسترده و اشتراکات فراوان فیمابین، شاهد شکوفایی روزافزون روابط دو کشور برادر و همسایه در تمامی سطوح و در راستای منافع دو ملت و مصالح عالیه امت اسلامی باشیم.

 روحانی در این پیام ها، از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت رییس جمهور و نخست وزیر پاکستان و بهروزی مردم شریف جمهوری اسلامی پاکستان را مسألت کرده است.