۰ نفر

طی حکمی؛

سرپرست منطقه آزاد قشم منصوب شد

۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۴۶
کد خبر: 514992
سرپرست منطقه آزاد قشم منصوب شد

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا مومنی در این حکم «کیهان عباسیان» را به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم» منصوب کرد.

در این حکم خطاب به عباسیان بیان داشته: با عنایت به تفویض اختیار رییس جمهور محترم و در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم» منصوب می شوید.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بخش دیگری از این حکم آورده است: امید است با عنایت به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یاد شده با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، با اتکال خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف قشم در طول دوره خدمت نقش موثر و سازنده ای ایفا کنید.

گفتنی است؛ کیهان عباسیان پیش از این به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم و عضو هیات مدیره شرکت بنادر و فرودگاه قشم مشغول خدمت بوده است.