۰ نفر

سفر به قم ممنوع است؟

۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۵۸
کد خبر: 514791
سفر به قم ممنوع است؟

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان میزبانی از مسافران نوروزی نداریم بنابراین مردم به قم سفر نکنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، یونس عالیپور پاسداری از سلامت مردم را در شرایط کرونایی مورد توجه قرار داد و  با بیان اینکه ما علاقه مندیم تا میزبان زائران حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم  به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: کوید 19 شرایطی را به وجود آورده که امکان میزبانی نداریم و فضاهای رسمی اقامتی، ظرفیت بسیار محدودی است و اگر زائرانی بیش از این ظرفیت به قم بیایند امکان پذیرایی وجود ندارد.

وی در همین زمینه تصریح کرد: مسافرانی  هم که قصد توقف چند ساعته در قم را داشته باشند طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اجازه استفاده از اماکن غیره رسمی مانند چادر زدن در بوستان ها و حاشیه راهها را نخواهند داشت.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری مجددا یادآور شد : اگر کسی قصد سفر به قم دارد شهر ما محیای پذیرایی از مسافران نخواهد بود و امیدواریم شاهد حضور مسافرانی نباشیم که نمی توانیم از آنها پذیرایی کنیم.