۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

پرداخت ۷میلیارد تسهیلات به دانشجو معلمان متاهل

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبر: 514143
پرداخت ۷میلیارد تسهیلات به دانشجو معلمان متاهل

رییس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانشگاه برای حمایت از دانشجویان متاهل بیش از ۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رییس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وام‌های دانشجویی از طریق فضای مجازی (اطلاع رسانی در گروه‌های دانشجویی و گروه های آموزشی و فرهنگی دانشگاه ) و از طریق روابط عمومی پردیس و مدیریت استانی اقدام به اطلاع رسانی شد، اظهار داشت: پس از ثبت‌نام 134 وام دانشجویی براساس بخشنامه سازمان مرکزی  که پرونده‌های آنها شرایط لازم را داشته اند بررسی که تعداد 58 فقره وام دانشجویی شامل (25 وام ودیعه مسکن متاهلی و 25 وام ضروری ازدواج و 4 وام ضروری حوادث زلزله‌) بالغ بر جذب 7میلیارد و 120میلیون ریال به دانشجویان متاهل این استان تعلق گرفت.

وی از پیگیری و مکاتبات لازم برای پرداخت وام به دانشجویان مجرد با سازمان مرکزی خبر داد وگفت: پس از تاییدسازمان نیز در خدمت این دانشجویان نیز خواهیم بود.

وی به تسویه واعلام بدهی وام دانشجویی کلیه دانشجویان ورودی 95 اشاره کرد و افزود: پرونده های وام دانشجویی آنها ساماندهی شده و بدهی و 10 درصد کلیه وام های آنها پرداخت و قسط بندی شد.