۰ نفر

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛

اعمال محدودیت در پروازهای نوروزی

۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۳
کد خبر: 513908
اعمال محدودیت در پروازهای نوروزی

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، باوجود برنامه‌ریزی صورت گرفته در پروازهای نوروزی، احتمال اعمال محدودیت پروازی مطابق با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سازمان هواپیمایی کشوری ارتباط تنگاتنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و همچنین ستاد مقابله با کرونا داشته و این همکاری‌ها همچنان ادامه دارد و برهمین اساس در حوزه ارائه خدمات به مسافر در نوروز 1400 نیز تابع قوانین ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

چنانچه در اوج سفرهای نوروزی ستاد مبارزه با کرونا به این نتیجه برسد که محدودیت‌های پروازی اعمال شود، علاوه بر استان خوزستان، استان‌های دیگر با  محدودیت مواجه خواهند شد، حتی اگر بلیت‌ها پیش فروش شده باشند، براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، شرکت‌های هواپیمایی همه مبلغ بلیت خریداری شده را بدون کسر جریمه به مسافران مسترد خواهند کرد.

پاسخگویی به شکایات مردمی به صورت روزانه توسط دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان انجام می‌شود، چنانچه شکایتی از سوی مسافران مبنی بر اهمال در استرداد مبلغ بلیتشان وجود دارد، می‌توانند مراتب را از طریق پورتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس www.cao.ir مطرح تا به شکایت ایشان در اسرع پاسخ داده شود.