۰ نفر

بازدید استاندار کهگیلویه و بویر احمد از ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان سی‌سخت

۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۳
کد خبر: 507831
بازدید استاندار کهگیلویه و بویر احمد از ستاد امدادرسانی به زلزله زدگان سی‌سخت

استاندار کهگیلویه و بویر احمد امروز از ستاد امداد رسانی بسیج شستا بازدید بعمل آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حسین کلانتری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگریهای وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، ستاد امداد رسانی بسیج شستا و شرکتهای تابعه در خصوص امداد رسانی به زلزله زدگان شهرستان سی سخت گفت : خدمت رسانی به مردم همواره توفیق و موهبتی است الهی که سعادت و افتخار این خادمی نصیب شما شده و باید قدر این لحظات را دانست و شاکر خداوند تعالی بود.

 استاندار کهگیلویه و بویر احمد خاطر نشان کرد تحمل شرایط فعلی برای ساکنان و اهالی شهر سی سخت با توجه به فصل سرما قابل تحمل نیست و باید با مدیریت جهادی و انقلابی سریعا مشکلات را با هم دلی و هم‌افزایی هرچه بیشتر مرتفع نماییم.  

 کلانتری که به همراه هیات همراه برای پیگیری نحوه کمک رسانی  به زلزله زدگان در این ستاد حاضر شد عنوان کرد: این حادثه برای همه ما درد آور و غم انگیز است  ولی ایمان دارم همانند اربعین که وحدت جمعی‌ شکل می گیرد میتوانیم در کنار هم‌ مشکلات ایجاد شده را به حداقل برسانیم.

در ادامه محمد زارع پور مدیر حراست شرکت پشم شیشه ایران ، به نمایندگی از ستاد امداد رسانی بسیج شستا گزارشی از نحوه کمک رسانی  و تعامل با سایر ارگانهای امداد رسان به زلزله زدگان ارائه کرد.

شستا

شستا

شستا