۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پنج نوع سفر جذاب در سال ۲۰۲۱

۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۲۶
کد خبر: 507525
پنج نوع سفر جذاب در سال ۲۰۲۱

پنج نوع سفر که انتظار می‌رود در سال۲۰۲۱ رشد کند را در این گزارش بشناسید؛

۱. سفرهای داخلی هنوز هم یک موضوع داغ هستند

با توجه به شیوع همه گیری کرونا، مسافران انتخاب می کنند که در داخل کشور بمانند و به کاوش در کشور خود ادامه دهند.

۲. سفر با قایق در حال پیشرفت است

سال‌ها تعطیلات روی آب به طور معمول توسط قایق‌های بادبانی و قایق‌های کروز پشتیبانی می‌شد. اکنون بسیاری از افراد در قایق‌های تفریحی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.

۳. پیک نیک گزینه‌ای امیدوار کننده باقی خواهد ماند

یکی از دلایل سفر تجربه خودن غذاهای محلی آن منطقه در فضای باز و یا محیطی آرام است. که با شیوع کرونا ، خیلی از مردم به دلیل محدودیت ها، ترجیح می‌دهند تا می‌توانند غذای خود را به پارک، ساحل، کوه یا هرگونه فضای باز برده و از شام با منظره لذت ببرند.

۴. سفرهای طولانی‌تر اکنون امکان پذیر است

روزهایی که مجبور شده اید یک تعطیلات کامل را در یک سفر آخر هفته جمع کنید ، گذشته است. اکنون بسیاری از افراد از راه دور کار می کنند و پیش بینی شده است که برخی شرکت ها پس از پایان کرونا به این رویه برای صرفه جویی در هزینه ها ادامه خواهند داد. این فرصت به افراد اجازه می دهد تا در طول اقامت خود درک بهتری از فرهنگ محلی داشته باشند و مدت زمان زیادی در سفر باشند درحالیکه که کار روزانه خود را انجام میدهند.

۵. چادر زدن و کمپینگ

در سال ۲۰۲۱ ، مردم قصد دارند سفرهای خود را حول چادر زدن و  کمپ زدن ادامه دهند ، که خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش می دهد و این عادت پس از پایان کرونا نیز ادامه خواهد داشت چرا که تجربه در بهینه سازی هزینه ها و حضور در طبیعت برای بسیاری از افراد دلچسب‌تر از اقامت در  یک هتل مجلل خواهد بود.