۰ نفر

آزمون استخدامی وزارت بهداشت فردا برگزار می‌شود

۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۸
کد خبر: 505117
آزمون استخدامی وزارت بهداشت فردا برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۹۹ فردا جمعه ۲۴ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی با رقابت ۲۱۹ هزار و ۹۰۸ داوطلب فردا جمعه ۲۴ بهمن ماه ۹۹ برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون از روز (سه‌شنبه، ۲۱ بهمن) بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب پنجشنبه ۲۳ بهمن مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا جمعه آغاز می‌شود و در‌های ورودی حوزه‌های اصلی امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد. داوطلبان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

او افزود: آزمون در تمامی مراکز استان‌ها و برخی از شهرستان‌های کشور برگزار خواهد شد و داوطلبان باید با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت شرکت در آزمون خود و براساس آدرس مندرج در کارت، نسبت به شناسایی حوزه‌های امتحانی خود اقدام کنند.

آزمون استخدامی علوم پزشکی نمره منفی دارد

زرین آمیزی گفت: در تست‌های چهارگزینه‌ای برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ‌های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط یک نمره منفی منظور خواهد شد. به سوال‌های بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمی‌گیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ ها، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت. دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده است.

زرین آمیزی در ادامه با بیان اینکه تغییر رشته شغلی در این آزمون امکان پذیر نیست ادامه داد: داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش، بخش آزمون‌های استخدامی مراجعه و روی قسمت «کارت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹» کلیک کنند و با استفاده از چهار روش «وارد کردن شماره پرونده و سریال ثبت نامی، شماره پرونده و کد پیگیری، شماره پرونده و کد ملی، شماره پرونده و شماره داوطلبی» کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: متقاضیانی که از ۱۶ تا ۲۶ دی ۹۹ برای ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی کشور سال ۱۳۹۹ اقدام کردند می توانند با توجه به تعدد اصلاحیه های دفترچه راهنمای ثبت نام درخصوص تغییر ظرفیت، اصلاح شرایط احراز رشته های شغلی و ایجاد شغل محل های جدید، نسبت به ویرایش شغل محل اقدام کنند.

امشب آخرین مهلت ویرایش شغل متقاضیان آزمون استخدامی

سخنگوی سازمان سنجش افزود: این متقاضیان درصورتی که با توجه به اطلاعیه های اصلاحی دفترچه راهنمای مذکور (مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور) تمایل به تغییر کدشغل محل انتخابی دارند می توانند تا تاریخ ۲۴ بهمن ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات تنها نسبت به ویرایش شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.