۰ نفر

دلگرمی سازمان قضائی نیروهای مسلح؛

سربازان فراری نگران نباشند

۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۴
کد خبر: 504821
سربازان فراری نگران  نباشند

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اجرای طرح «بازگشت به سنگر» گفت: سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضائی نیروهای مسلح نباشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام شکرالله بهرامی عصر سه شنبه در آئین افتتاح مجتمع قضائی نیروهای مسلح جنوب‌شرق تهران که با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مهم و اساسی مردم دسترس بودن خدمات قضائی برای آنها است اظهار داشت: خوشبختانه با افتتاح این مجتمع دیگر نیاز نیست مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران برای امور شکایت به پایتخت مراجعه کنند.

بهرامی با بیان به اینکه دسترسی آسان مردم به محاکم قضائی راه را برای شکایات آنان سهل می‌کند، گفت: پیشگیری از جرایم و حفظ اقتدار نظام از جمله اهداف افتتاح این مجتمع قضائی به شمار می‌رود.

وی افزود: پیشگیری از جرم یکی از مواردی است که طبق تصمیمات اتخاذ شده بر عهده نیروهای مسلح گذاشته شده که با هماهنگی و همکاری سازمان قضائی انجام می‌شود و در این خصوص نتایج خوبی از نظر کاهش جرایم نیروها ی مسلح حاصل شده است.

رییس مجتمع قضائی نیروهای مسلح کشور در خصوص اجرای طرح «بازگشت به سنگر» بیان داشت: این طرح با همکاری نیروهای مسلح آماده و تنظیم شده که سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضائی نیروهای مسلح نباشند و در همین راستا از سربازان فراری و درجه داران دعوت می‌کنیم که به محل خدمت خود بازگردند تا در پایان خدمت از معافیت‌های قانونی بهره مند شوند.