۰ نفر

پرسش از یک مقام مسئول؛

محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟

۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵
کد خبر: 504125
محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال است، سال قبل بسیاری همکاران متقاضی بودند و توصیه شورای عالی آموزش و پرورش هم افزایش سن بود و آن را به ۲۴ سال افزایش دادیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه گفت وگوی هفته وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه چهار حوزه توسعه مهارت، کودکان بازمانده از تحصیل، رفع محرومیت های آموزشی، توسعه تعاونی ها و تقویت فرهنگ کار و اشتغال و کارآفرینی عرصه های مشترک بین دو وزارتخانه است که در این بار ه گفت وگو کردیم گفت: طی سال گذشته زمینه های مختلفی برای همکاری بررسی شده است و امروز به طور خاص درباره توسعه تعاونی ها و ارائه همکاری ها و کمک های وزارت رفاه به حوزه تعاونی های وزارت آموزش و پرورش توافق نامه ای را امضا کردیم.

حاجی میرزایی همچنین درباره گلایه گروه های مشمول استخدامی که به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده اند و باید آزمون اصلح و حدنصاب نمره ۷۰ درصد را کسب کنند گفت: این امر کاملا با قانون منطبق است و آنها که یک سال دوره آموزشی ببینند باید مهارت لازم را کسب کنند، این یک دوره تفننی نیست و یک دوره جدی است. در پایان هر دوره آموزشی آزمون گرفته می شود و چیز جدیدی نیست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال است، سال قبل بسیاری همکاران متقاضی بودند و توصیه شورای عالی آموزش و پرورش هم افزایش سن بود و آن را به ۲۴ سال افزایش دادیم.