۰ نفر

رییس پلیس راهور استان مازندران تشریح کرد؛

جریمه سفر به مازندران

۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۱۹
کد خبر: 504037
جریمه سفر به مازندران

علیرضا قدمی گفت:مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا ورود پلاک های غیر بومی به مازندران ممنوع است و در صورت ورود پلاک های غیر بومی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای افراد نظرگرفته می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی در پاسخ به اینکه اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان مازندران تا چه زمانی ادامه دارد خواهد بود، اظهار کرد: مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا ورود پلاک های غیر بومی به مازندران ممنوع است و در صورت ورود پلاک های غیر بومی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای افراد نظرگرفته می شود.

وی تصریح کرد: محدودیت ها از هفته‌های گذشته نیز مازندران اجرا می‌شد و طبق دستورالعمل جدید تعیین محدودیت تا پایان هفته مقرر به اجرا است.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد:  تداوم محدودیت ها با توجه به شرایط شهرها و رنگ بندی قرمز و نارنجی لحاظ خواهد شد و از آنجایی که مازندران نیز فعلا وضعیت نارنجی دارد، احتمال تداوم محدودیت‌ها در هفته‌های آتی نیز وجود دارد.

قدمی با اشاره به اینکه تداوم‌ محدودیت ها به رنگ بندی شهرها بستگی دارد؛ گفت:  اگر از تعداد بیماران مبتلا کاسته شود احتمال کاهش محدودیت ها وجود خواهد داشت.

 وی گفت: در صورت ورود پلاک های غیر بومی به استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آنها لحاظ خواهد شد، اما تعدادی از رانندگان نیز به محض اطلاع از این جریمه اصلاح مسیر را انجام داده و باز می گردند.