۰ نفر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

انیمیشن «کاپی» به تلویزیون رسید/ آموزش مدیریت پسماند با تمرکز بر کودکان

۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱
کد خبر: 503646
انیمیشن «کاپی» به تلویزیون رسید/ آموزش مدیریت پسماند با تمرکز بر کودکان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با اشاره به ضرورت آموزش مدیریت پسماند به کودکان گفت: قسمت اول انیمیشن ماجراهای کاپی دوست زمین از شبکه دو سیما به نمایش در آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین، نرگس رجایی با اعلام این مطلب گفت: سازمان مدیریت پسماند در راستای برنامه ریزی و پیاده سازی طرح کاهش پسماندها (کاپ) نسبت به استانداردسازی شخصیت‌های کارتونی، نمادها و لوگوها و سایر امور گرافیکی مرتبط با سازمان اقدام کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: در همین راستا انیمشین شخصیت کارتونی جدیدی به نام " کاپی" برای طرح کاپ طراحی شد که در طراحی این شخصیت کارتونی به موضوع محیط زیست و همچنین تناسب و همخوانی ظاهری و گرافیکی شخصیت با لوگوی طرح کاپ توجه شده است. 

رجایی گفت: سازمان مدیریت پسماند در اولین اقدام نسبت به تولید مجموعه ای 100 دقیقه ای انیمیشنی با عنوان " ماجراهای کاپی دوست زمین" اقدام کرده است که قسمت اول آن روز پنجشنبه 16 بهمن ماه به نمایش درآمد و قسمت دوم آن امروز پخش خواهد شد.

رجایی تاکید کرد: آشنایی شهروندان با روش های جلوگیری از تولید پسماندها، کاهش پسماندها در مبداء و تفکیک پسماندها در مبداء را می توان از مهم ترین مسایل و دغدغه مندی های نویسنده داستان این مجموعه انیمیشنی جذاب در نظر گرفت.