۰ نفر

آیا واقعا فرمولی برای کسب ثروت وجود دارد؟

۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳
کد خبر: 499170
آیا واقعا فرمولی برای کسب ثروت وجود دارد؟

این روزها رسیدن به ثروت برای بسیاری از افراد به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

این افراد معمولا دست روی دست گذاشته و کاری برای جذب ثروت به سوی زندگی خود نمی‌کنند. اما مسئله اینجا است که تا زمانی که حرکتی نباشد برکتی نیست. هرچند رسیدن به ثروت کار آسانی نیست. اما این موضوع نمی‌تواند به معنای ناممکن بودن آن باشد. اگر قصد دارید رفاه را در زندگی خود تجربه کرده و در خانه‌های زیبا با امکانات فراوان زندگی کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

افکارتان را تغییر دهید.

برای اینکه پول با پای خودش به سمت شما بیاید، باید دید خوبی نسبت به آن داشته باشید. البته که هیچ کس در این دنیا نیست که از پول بدش بیاید اما تا زمانی که افکار منفی را در ذهن خود پرورش می‌دهید، جایی برای جذب ثروت باقی نخواهید گذاشت. شما باید یاد بگیرید که نگاهی مثبت به دنیا داشته باشید و مدام از نداشتن و نبودن ننالید. افکار منفی را دور بریزید و به این فکر کنید که شما هم می‌توانید روزی به جمع خانواده‌های ثروتمند بپیوندید.

فراموش نکنید که خداوند هیچ کس را برای زندگی در فقر و فلاکت نیافریده است. انسان می‌تواند خودش را تغییر دهد و برای بهتر شدن تلاش کند. اولین قدم برای این کار نیز تلاش در جهت بهتر شدن افکار است. تصور نکنید که هرکسی که ثروتمند است حتما از راه نادرست به اینجا رسیده یا خانواده ثروتمندی داشته است. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، حتما می‌توانید نمونه‌هایی را پیدا کنید که با تلاش و کوشش به ثروت رسیده‌اند. پس هرچه زودتر افکار منفی را از خود دور کنید و دید خود را نسبت به افراد ثروتمند مثبت کنید.

کار موردعلاقه‌تان را پیدا کنید.

شما باید بتوانید منبعی برای کسب درآمد پیدا کنید. بدون شک با نشستن در گوشه خانه و تلاش برای مثبت نگاه کردن به زندگی و افراد ثروتمند در جذب ثروت موفق نخواهید بود. پس بهتر است دستتان را به زانو گرفته و به دنبال شغلی مناسب برای خود بگردید. فرقی نمی‌کند که این شغل چیست. اگر شما به آن علاقه دارید حتما می‌توانید از طریق آن به ثروت برسید. علاقه به کار خلاقیت شما را در آن شکوفا کرده و باعث می‌شود چیزهایی را ببینید که دیگران نمی‌بینند. همین موضوع می‌تواند به عاملی برای موفقیت شغلی و در نهایت پولدار شدن شما تبدیل شود.

البته نباید فراموش کنید که علاقه شرط لازم برای جذب ثروت است اما کافی نیست. اگر شما شم اقتصادی و تفکر پولدار شدن نداشته باشید، در شغلتان پیشرفتی نکرده و نمی‌توانید به ثروت برسید. خلاقیت در شغل بسیار خوب است اما زمانی که بتوانید از آن برای پول‌سازی استفاده کنید. پس باید کاری کنید که علاقه شما به کارتان تبدیل به محلی برای کسب درآمد بیشتر شود. ضمن اینکه نباید ترسی از کار کردن داشته باشید. بدون شک افراد ثروتمند در ابتدای راه از بسیاری از تفریحات و استراحت‌های خود زده‌اند تا اکنون به جایی رسیده‌اند که می‌توانند با خیال راحت به استراحت و تفریح بپردازند.

کک

از تجربیات افراد ثروتمند استفاده کنید.

افراد زیادی هستند که با هدف سودجویی دوره‌های جذب ثروت را برگزار می‌کنند و در این جلسات تنها به ذکر نکاتی بدیهی می‌پردازند. اگر قصد دارید از تجربه افراد ثروتمند استفاده کنید، باید در دوره‌های مجموعه‌های معتبر شرکت کنید. دکتر آرام در مجموعه تجسم خلاق این دوره‌ها را برای شما برگزار کرده و به شما یاد می‌دهد که چگونه به ثروت برسید.

شنیدن سخنان افراد ثروتمند می‌تواند به شما یادآوری کند که برای پولدار شدن نیازی به پدر پولدار یا رفتن به راه‌های خلاف ندارید. تنها کافی است کمی بیشتر فکر کنید. افکار منفی را از خود دور کنید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان بجنگید. بله! همه برای پولدار شدن تلاش می‌کنند. اما آن کسی برنده می‌شود که برای خواسته‌های خود بجنگد.

از افراد منفی دوری کنید.

به جز اینکه خودتان باید افکار منفی را دور بریزید، باید از افراد با افکار منفی نیز دوری کنید. این افراد به جز آیه یاس خواندن و دور کردن شما از تمرکزتان که جذب ثروت است، کار دیگری ندارند. پس اگر کسی به شما گفت که کاری که می‌کنید بیهوده است و هیچ‌گاه به ثروت نخواهید رسید، او را کنار بگذارید. زمانی که به آرزوهایتان رسیدید می‌فهمید که این کار چقدر به نفع شما بوده است.

سعی کنید با کسانی دوستی کنید که خود نیز به این اهداف فکر می‌کنند و با افکار جدید شما درباره ثروت و ثروتمندان موافق هستند. این افراد به شما کمک می‌کنند که از پیمودن مسیر خسته نشده و فکر نکنید که در این راه سخت تنها هستید. داشتن نگرش مثبت و نشست و برخاست با کسانی که خود دیدگاه مثبتی به این موضوع دارند می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشد. قدرت افراد مثبت با افکار مثبت را دست کم نگیرید.

بجنگید و جلو بروید.

یکی از خصوصیات مهم افراد ثروتمند جنگجو بودن آن‌ها است. اگر کسی فکر اقتصادی داشته و از شکست نترسد، حتی پس از ورشکست شدن و رسیدن به نقطه زیر صفر باز هم می‌تواند به موفقیت برسد. قطعا در مسیر جذب ثروت راه بسیار سختی را در پیش دارید. اما شیرینی هدف می‌تواند پیمودن این مسیر را برای شما آسان کند. تسلیم نشوید و نگاه رو به جلوی خود را حفظ کنید. فراموش نکنید که در انتهای این مسیر گنجی قرار دارد که پاداش همه تلاش‌های شما است.

از امتحان کردن مسیرهای متفاوت نترسید.

قطعا همه مسیرهایی که می‌پیمایید نمی‌تواند شما را به ثروت برساند. در هر کدام از این مسیرها ممکن است شکست خورده و مجبور به تغییر رویه شوید. اما باید بدانید که همه این شکست‌ها تجربه است و به شما برای انتخاب مسیر درست‌تر کمک خواهد کرد. نکته دیگر اینکه برای رسیدن به هدف شما مسیرهای متفاوتی وجود دارد. پس نیازی نیست که حتما یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر دیدید امتحان یک شیوه شما را به جواب نرساند، شیوه دیگری را امتحان کنید.

ککک

از انرژی‌های جهان استفاده کنید.

شاید شما هم شنیده باشید که قانون جذب می‌گوید به هر چیزی که فکر کنید، به همان خواهید رسید. این انرژی است که کائنات از افکار شما می‌گیرند به شما برمی‌گردد. پس تلاش کنید به جهان انرژی مثبت بدهید تا از آن انرژی مضاعف مثبت بگیرید. تکنیک‌های مختلفی برای جذب انرژی‌های مثبت دنیا وجود دارد.

اگر خودتان شم اقتصادی ندارید، از کمک دیگران استفاده کنید.

ممکن است شما ایده‌های نابی برای تولید ثروت از کاری که به آن علاقه دارید داشته باشید، اما ندانید که چگونه آن‌ها را به پول برسانید. در چنین حالتی استفاده از مشاوره افراد باتجربه و اقتصاددان می‌تواند به شما کمک کند. برای یافتن یک شریک مناسب در میان کسانی که به آن‌ها اطمینان دارید جست‌وجو کنید. چرا که افراد زیادی هستند که در کمین ایده‌های پول‌ساز نشسته‌اند و خیلی زود آن‌ها را از شما می‌دزدند. پیش از آن که ایده‌تان را به طور کامل برای کسی بازگو کنید، مطمئن شوید که می‌توانید به او اطمینان کنید.

فراموش نکنید که در تکنیک‌های جذب ثروت داشتن نگاه اقتصادی در کنار قدرت تحلیل شرایط می‌تواند تاثیر زیادی در موفق شدن شما داشته باشد. اگر خودتان شم اقتصادی کافی نداشته و نمی‌توانید تحلیل مناسبی از شرایط کسب و کارتان ارائه دهید، از فردی کمک بگیرید که دانش کافی برای انجام این کار را دارد. ضمن اینکه این فرد به شما کمک خواهد کرد به موقع سرمایه‌گذار پیدا کنید و در زمان مناسب ایده خود را به مشتریان عرضه کنید.

از بدی شرایط اقتصادی نترسید.

افراد زیادی هستند که مدام از شرایط اقتصادی شکایت کرده و معتقدند در چنین شرایطی دیگر نمی‌توان به ثروت رسید. اولین کاری که باید بکنید این است که این افکار را از خود دور کرده و همان‌طور که قبلا گفتیم انرژی‌های مثبت جهان را به سمت خود جذب کنید. پس از آن باید به خاطر بیاورید که در همین شرایط اقتصادی هنوز هم افراد زیادی هستند که توانسته‌اند به ثروت برسند. پس چرا شما یکی از آن‌ها نباشید؟ تلاش کنید، بجنگید و مطمئن باشید که حتی با همین شرایط نیز دستمزد زحماتتان را خواهید گرفت.

محدوده افکارتان را گسترده‌تر کنید.

خوشبختانه به لطف فضاهای مجازی و اینترنت جهان به یک دهکده کوچک تبدیل شده است. با کمی هوشمندی می‌توانید در این دهکده کوچک هشت میلیارد نفری به جذب ثروت بپردازید. افسار افکارتان را باز کرده و اجازه دهید که فراتر از مرزها حرکت کنند. ایده‌های خود را تنها محدود به مردم محله، شهر یا حتی کشورتان نکنید. جهانی فکر کنید تا در حد پولدارترین افراد جهان پولدار شوید.

در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای کسب ثروت در جهان وجود دارد. ابزار این شیوه‌ها هم معمولا چیزی به جز همین گوشی موبایلی که در دست دارید نیست. اگر دوست دارید به ثروت برسید، نگاهی جهانی داشته باشید. البته برای شروع می‌توانید از همان محل زندگی خود شروع کنید. اما پس از آن کارتان را به مردم جهان نیز عرضه کنید. مطمئنا شما در سطح جهان طرفداران بیشتری برای ایده‌های جدید خود پیدا کرده و پاداش زحماتتان را خواهید گرفت.