۰ نفر

رئیس کنترل ترافیک راهور؛

شاهد ترافیک در راه‌های منتهی به شهر‌های قرمز شمالی نیستیم

۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲
کد خبر: 498286
شاهد ترافیک در راه‌های منتهی به شهر‌های قرمز شمالی نیستیم

سرهنگ شیرانی گفت: محور‌های شمالی کشور و راه‌های منتهی به شهر‌های قرمز شرایط عادی دارد و شاهد ترافیک نیستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، با وجود قرمز بودن ۱۰ شهرستان مازندران و شهرهای شمالی کشور، باز هم هموطنان اصرار به سفر به این شهرها دارند، ترافیک امروز ۲۶ دی، در برخی محور‌های استان های شمالی سنگین و نیمه سنگین شده است.

به همین منظور سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور و تردد بین شهرهای قرمز، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت های ترافیکی در حال اجراست و وضعیت محورهای شمالی کشور عادی است.

وی افزود: با وجود اینکه تعطیلات آخر هفته است، اما هموطنان همکاری لازم را داشتند و محورهای شمالی کشور و راه های منتهی به شهرهای قرمز شرایط عادی دارد و شاهد ترافیک نیستیم.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: پلاک های بومی و غیر بومی مانند دفعات قبل از یکدیگر تفکیک شدند و از ورود پلاک های غیر بومی به شهرهای قرمز جلوگیری شده و خودروهای دارای پلاک غیر بومی بازگردانده می‌شوند.

رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چه تعداد خودرو با پلاک غیر بومی بازگردانده شدند، بیان کرد: فعلا آمار جمع بندی نشده و تعداد دقیقی اعلام نشده است.