۰ نفر

رییس قوه قضائیه:

همه ابعاد پرونده هواپیمای اوکراینی بررسی شده است

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴
کد خبر: 497206
 همه ابعاد پرونده هواپیمای اوکراینی بررسی شده است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد: برای بررسی، پیگیری و رسیدگی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، کشف حقیقت و دادرسی عادلانه است که آن را از وظایف خود می‌دانیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی امروز دوشنبه، در نشست هفتگی شورای عالی قوه قضائیه ضمن تسلیت مجدد این حادثه به خانواده‌ها و بازماندگان آن افزود: از همان ابتدای حادثه به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفتیم که همه ابعاد را دقیق بررسی کند.


وی گفت: امروز بعد از یک سال گزارش‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این باره حکایت از این دارد که همه ابعاد موضوع بررسی شده و همه صحبت‌ها و مطالب کارشناسی شنیده شده است.

رئیس دستگاه قضا افزود: در این یک سال همه فرضیات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفته و قضات مجرب ما تک تک آن‌ها را بررسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: گزارش بررسی‌ها در این باره علاوه بر آن که در دو جلسه خدمت خانواده‌های بازمانده حادثه دیده ارائه شده از طریق رسانه ملی هم به طور گسترده انتشار یافته است و همه این‌ها حکایت از بررسی همه جانبه موضوع از نظر فنی و کارشناسی دارد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: برای بررسی، پیگیری و رسیدگی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی هیچ خط قرمزی نداریم و آنچه مورد تاکید است، کشف حقیقت و دادرسی عادلانه است که آن را از وظایف خود می‌دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این حال از برخی افراد در داخل کشور که به گونه‌ای حرف می‌زنند که انگار کاری نشده است، گلایه کرد.

 

 

Play Vid