۰ نفر

خرید پروژه ۶۰۴۰حرف آخر به همراه هدیه‌های ویژه

۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
کد خبر: 496254
خرید پروژه ۶۰۴۰حرف آخر به همراه هدیه‌های ویژه

بهترین موسسه آموزشی در زمینه کنکور و ابتدایی و راهنمایی پکیج هایی با تکنولوژی جدیدی ارائه کرده است که در این قسمت به معرفی پروژه 6040 به همراه هدیه های ویژه را برای شما خواهیم داد.

کنکوری ها

سلام به همه دوستای گلم . وقتتون بخیر . نمیدونم الان که دارید این مقاله رو میخونید در چه وضعیتی قرار دارید . آیا تا الان پایه دهم یازدهم خودتونو جمع کردید. تست های مرحله آموزش و تثبیت خودتونو تموم کردید و الان میخواید برید سراغ آزمون های جامع درس به درس. یا اینکه تا الان وقت کم گذاشتی و یک روز خوندیو دو روز نخوندی . یک روز بهونه خستگی آوردی یک روز گفتی با پدرم بحثم شده نمیتونم درس بخونم و هزارتا بهونه مختلف که باعث شده دروس پایه و حتی دوازدهم رو اصلا تستی نخونده باشی . با هر سطحی که هستی بیا این مقاله فوق العاده رو تا انتها بخون تا هم یک راهکار فوق العاده بهت بگم و هم اینکه یک هدیه رایگان بدون قرعه کشی از من دریافت کنی

تایم لازم برای تثبیت در هر درس

خب بچه ها .همونطور که  میدونید که خوندن هر درس شامل چند قسمت میشه . اولین مرحله اینه که شما باید متن کتاب درسی رو بخونید و بعد برید سراغ مثال ها و تمرین های کتاب و بعد اون باید بچسبید به درسنامه های طولانی کتاب کمک درسیت و غول مرحله آخرم هزاران تست نزده در کتاب کمک درسیت . خب چی شد ؟  همین الان ناامید شدی ؟ حقم داری آخه . با این زمان باقی مونده اصلا امکان نداره این همه مطلب رو بتونی جمع و جورش کنی . پس راه حل چیه ؟ بزاریم برای سال بعد ؟ بیا تو ادامه تا به صورت خیلی منطقی برات این قضیه رو اثبات کنم تو همین مدت هم میتونی تمومش کنی اونم نه یکبار بلکه با چندین مرحله مرور و آزمون های مکرر .

طرح 6040 حرف آخر چیه و قراره چیکار کنه ؟

اساتید موسسه حرف آخر برای شما یک برنامه ریزی و تدریس فوق العاده ای رو به روش الگو انجام دادند . کاری که برای اولین بار در کشور انجام شده اینه که ما تمامی دروس رو به صورت الگو های منظم برای شما درآوردیم که در ذهن شما به صورت طبقه بندی جای بگیره . تاکید میکنم اینجا خبری از تکنیک های کنکوری عجیب غریب نیست که فقط روی چندتا سوال خاص جواب داده بشه . ما اینجا برای شما تمامی تیپ های مختلف سوالات کنکور رو وارد الگو های خودمون کردیم و در کنکور های سال های آینده هر مدلی که سوال طراحی بشه شما به راحتی میتونید از الگوی مورد نظر راه حل اون سوال رو پیدا کنید .

چطور ممکنه حجم آموزش اینقدر کم بشه ؟

اولین نکته ای که باید بدونی اینه ما اینجا قراره کنکور شمارو خیلی زود جمع و جور کنیم و کاری با اضافه های تشریحی کتاب نداریم . در ابتدای هر فصل تمامی تیپ های سوالی در یک الگو قرار میگیرند و استاد برای شما شروع به تکمیل الگو میکند . نکته ای که پروژه 6040 رو از سایر برنامه ها متمایز میکنه  اینه که تدریس خیلی جمع و جور انجام میشه و شما مفهوم درس رو حل تست با استاد یاد میگیرید البته دانش آموزان زیادی طبق پروژه 6040 نتیجه گرفتند که میتوانید نظرات در مورد حرف آخر را سرچ کنید تا مطمئن شوید

چه تست هایی در پروژه 6040 حل میشه ؟

یک سوال بسیار مهمی که اغلب بچه ها میپرسند اینه واقعا تمام تست های مورد نیاز برای کنکور در این پروژه حل میشه ؟ حل تست در این پروژه در سه مرحله برای شما انجام میشه . اولین مرحله اینه که استاد تست های آموزشی برای شما حل میکنه . اکثر این تست ها تستای کنکوری و تالیفی هستند که بتونن مطالب درسی رو برای شما جای بندازند . در مرحله دوم که در پایان هر فصل انجام میشه تمامی تیپ های مورد سوال کنکور که در آموزش دیدید به صورت بانک تست تحویل شما داده میشه و شما شروع به حل میکنید و هرسوالی که یاد نداشتید سریعا یه پاسخنمای اون مراجعه میکنید (توضیح درباره تفاوت پاسخنما با پاسخنامه در ادامه ی مقاله خدمتتون عرض میکنم) در اینجا شما برای حل هر تست استاندارد کنکوری آماده هستید . اما مرحله سوم و بسیار مهم این پروژه که برای اولین بار در کشور انجام شده اینه شما وارد 20 مرحله آزمون میشید که در ادامه تئضیحات مفصلی درباره این خدمتتون عرض میکنم .

 برنامه ریزی این پروژه به چه صورت هست؟

هر دانش آموز کنکوری احتمالا برنامه قطاری به گوشش خورده . برنامه ای که شمارو محدود به روزهای هفته یا تایم های روزانه نمیکنه و هر موقع و هرجایی که باشید میتونید یک باکس از اونو بردارید و ادامه کارو برید . در این برنامه برای شما تایم های مختلفی برای مباحث مختلف گذاشته شده و برخلاف برنامه ریزی به روش سنتی هرروز تایم ثابت برای یک درس نداریم .

تایم پروژه 6040 چند ساعت است ؟

پکیج کامل پروژه 6040 حرف آخر  به 4 مرحله تقسیم میشه . دو مرحله برای آموزش و دو مرحله هم برای تثبیت آزمونی . مرحله اول شما 75% مطالب زود بازده کنکوری رو در 30 روز سریع یادمیگیرید . قابل ذکر است که مطالب عمومی به دلیل ساده و کم حجم بودن در این مرحله به صورت 100% کامل تدریس میشه . این مرحله بسیار مهم و کاربردیه . چون هم باعث میشه اعتماد به نفس شما برگرده و هم اینکه کلی مطلب خوب و آسون کنکوری رو برای خودتون کردید . حالا وارد مرحله دوم میشیم . در این مرحله باید 10 آزمون در بازه زمانی 2 روز (مجموعا 20 روز ) بدید .  یعنی شما برای هر آزمون دو روز وقت میزارید . نصف روز اول آزمون رو میدید . و 5/1 روز بعدی رو به تحلیل آزمون و رفع نقطه ضعف های موجود میپردازید . بعد از این مراحل میرسیم به مرحله سوم .  در این مرحله شما باقی مونده 25% تخصصی ها رو فرا میگیرید . این تدریس هم در 30 روز انجام میشه . دلیل زیاد بودن بازه زمانی این مرحله اینه که شما دارید مطالب دشوار کنکور و تعین کننده رتبه برتر رو فرا میگیرید . اگر مرحله سوم رو نگذرونید رسیدن  شما به رتبه های برتر کنکور تقریبا ناممکن میشود . چون دقیقا اینجا هستش که شما تبدیل به یک سوپراستار کنکوری میشید و آماده انواع سوالات سخت و پیچیده کنکور شدید . حال وارد مرحله آخر و سرنوشت ساز پروژه 6040 میشیم . در این مرحله شما 10 عدد آزمون جامع کنکوری (100% مطالب) میدید . دیگه هیچ سوالی تقریبا باقی نمینونه که شما در این مراحل پوژه 6040 ندیده باشید ولی در کنکور بیاید .

8

تضمین پروژه 6040 چیست ؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که همیشه دانش آموزان از مشاوران خودشون میپرسند درباره تضمین برنامه و منابع معرفی شده توسط مشاوران می باشد . عزیزان من در این لحظه میخوام مطلب بسیار مهمی رو خدمتتون عرض کنم . ما با افتخار در موسسه حرف آخر از تمامی دانش آموزان به صورت شفاهی تضمین دو طرفه میگیریم . حالا ممکنه سوال براتون پیش بیاد که تضمین دو طرفه به چه معنایی هستش . این نوع تضمین به معنای این است که همانطور که ما در موسسه حرف آخر به شما قول میدیم که با کیفیت ترین منابع رو در اختیار شما قرار بدیم شما هم باید به ما قول بدهید که برنامه ارائه شده توسط موسسه رو به صورت مو به مو اجرا کنید . در این صورت بابت موفقیت شما تضمین 100درصدی خواهد داد شد .

هدیه موسسه به شما

حالا که حالت خیلی خوب شد و کلی انرژی گرفتی برای شروع دوباره منم یک خبر خیلی خوب برات دارم. همین الان میتونی 20% محتوای آموزشی موسسه در تمامی دروس رو که شامل آموزش تست زنی و آزمون میباشد همراه با یک کتاب کار از ما به صورت رایگان دریافت کنی . این مجموعه شامل 30 ساعت فیلم آموزشی می باشد که قیمت نسبتا بالایی هم دارا می باشد برای دریافت این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

کنکور

02166000362

09120034203

09390087754

https://harfeakhariam.com

 منبع: سایت مرکزی موسسه حرف آخر

                                                            شاد و پیروز باشید ....