۰ نفر

اعلام نتایج آزمون اصلح؛

معلمان ماده ۲۸ بخوانند

۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰
کد خبر: 493508
معلمان ماده ۲۸ بخوانند

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح معلمان ماده ۲۸ از اعلام نتایج رسیدگی به اعتراضات خبر داد و گفت: آزمون جبرانی اصلح اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رضا کچوئیان، از اعلام نتایج نهایی مولفه‌های ارزشیابی صلاحیت حرفه‌ای و نتایج رسیدگی به اعتراضات برخی مهارت آموزان خبر داد و گفت: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان با دریافت اعتراض ثبت شده مهارت آموزان در سامانه هدف با تشکیل کارگروه، مسئولیت بررسی اعتراضات را عهده دار بود.

وی افزود: این افرد می توانند از هم اکنون با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir  از نتایج قطعی آزمون مطلع شوند.

90 درصد موفق به کسب گواهینامه صلاحیت معلمی

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با اعلام تعداد 10 هزار و 799 نفر شرکت کننده آزمون آذر ماه سال جاری تصریح کرد: در نخستین مرحله این آزمون تعداد 9 هزار و 212 نفر از مهارت آموزان با موفقیت از آزمون گذر و در مرحله اعتراض، پس از احتساب نمرات تدریس عملی و مولفه فرهنگی با تغییر صورت گرفته در نمره کتبی اصلح، با ثبت اعتراض تعداد 777 نفر مهارت آموز در سامانه هدف 518 نفر قبول و در نهایت 90.1 درصد افراد شرکت کننده در آزمون اصلی مهارت آموزان ماده 28 موفق به کسب حد نصاب نمره و دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شدند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، در ادامه گفت: در مرحله بررسی برخی اعتراض های مورد تایید و پذیریش کمیسیون آزمون، بازنگری مجدد انجام و با تغییر در امتیاز مولفه ها، نمره نهایی اکتسابی مهارت آموزان مشمول، تعدیل شد.

وی از برگزار شدن آزمون جبرانی اصلح اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه سال جاری سخن گفت و افزود: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون جامع آذر ماه نشده‌اند می توانند با شرکت در آزمون جبرانی با کسب حد نصاب نمره، گواهی صلاحیت حرفه معلمی را دریافت کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در خصوص نحوه برگزاری آزمون جبرانی اصلح تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی و نحوه برگزاری این آزمون در اسرع وقت به اطلاع مهارت آموزان خواهد رسید.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، در پایان یادآور شد: زمان ثبت نام مهارت آموزان برای شرکت در آزمون جبرانی اصلح متعاقبا اعلام خواهد شد.