۰ نفر

فرماندار تهران تاکید کرد؛

لزوم طی شدن مراحل قانونی برای نامگذاری خیابان استاد شجریان

۳ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۱۴
کد خبر: 492391
لزوم طی شدن مراحل قانونی برای نامگذاری خیابان استاد شجریان

فرماندار تهران با تاکید بر لزوم طی شدن مراحل قانونی برای مصوبات شورای شهر تهران، گفت: مراحل قانونی برای مصوبه نامگذاری خیابانی بنام استاد شجریان طی نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی، در تشریح حواشی پیش آمده در خصوص نامگذاری خیابانی بنام استاد شجریان گفت: مصوبه نامگذاری خیابانی به نام شجریان با مخالفت هیات تطبیق مواجه شد و برابر قانون باید ایراد این هیات توسط شورا رفع و بار دیگر به هیات تطبیق ارسال می شد و یا باید در صورت اصرار شورا بر عدم تغییر مصوبه خود موضوع به هیات حل اختلاف وزارت کشور برای تصمیم گیری نهایی ارسال می شد.
وی افزود: پس از مخالفت هیات تطبیق هیچ یک از این مراحل طی نشده است به این ترتیب شورا هیچ مصوبه‌ قانونی برای اینکه خیابانی به اسم شجریان باشد، برای ما ارسال نکرده است. بر همین اساس تا مصوبه‌ای نیاید و ما آن را تایید و اعلام نکنیم، اقدام در این زمینه قانونی نیست.
وی تاکید کرد: بنابراین شهرداری خلاف قانون تابلو را نصب کرده و نامگذاری هیچ خیابانی به نام شجریان قانونی نیست. از سوی دیگراگر تابلویی نصب شده باشد و کسی آن را تغییر دهد، باز هم اقدامی خلاف قانون انجام شده است. خلاف اول را شهرداری انجام داده و خلاف دوم را کسی که آن را کنده است، مرتکب شده است.