۰ نفر

رییس سازمان بازرسی کل کشور:

کوتاهی و قصور در آبگرفتگی اخیر خوزستان ‌ثابت شد

۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳
کد خبر: 488458
کوتاهی و قصور در آبگرفتگی اخیر خوزستان ‌ثابت شد

حسن درویشیان گفت: ‌در جریان ‌‌بازدید از مناطق آبگرفته در استان خوزستان به برخی کوتاهی‌ها رسیده‌ایم که در حال جمع‌بندی، مستندسازی و اخذ توضیح ‌هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  تسنیم، ‌رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در رأس هیئتی به استان خوزستان سفر کرده است بعد از بازدید از بندرامام خمینی(ره) و ماهشهر و شرکت در جلسه شورای اداری این شهر به اهواز بازگشت و در جلسه استاندار و مسئولان استانی خوزستان حضور یافت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن درویشیان در این جلسه که در استانداری خوزستان برگزار شد، با تشکر از تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط در حادثه آب‌گرفتگی استان گفت: سازمان بازرسی با جمع‌بندی از بازدیدها و جلسات دو روز اخیر در استان پیشنهاد‌هایی برای رفع مشکلات دارد که امکان اجرای بخشی از این پیشنهاد‌ها در استان است و بخش دیگر باید از مرکز پیگیری شود. آن بخش که مربوط به مرکز است هم سازمان بازرسی پیگیری می‌کند و هم استاندار باید پیگیر باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مأموریت آیت‌الله رئیسی به ایشان گفت: مأموریت رئیس محترم قوه قضائیه درباره آب‌گرفتگی و مشکلات شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی است و تأکید فرمودند اگر کوتاهی و قصوری توسط هر مسئول و دستگاهی صورت گرفته، حتماً اقدام لازم قانونی انجام شود. البته سازمان بازرسی در جریان این بازدیدها به برخی کوتاهی‌ها رسیده ‌که در حال جمع‌‌بندی، مستندسازی و اخذ توضیح و دفاع هستیم. البته درباره چند نفر از مسئولان کار اخذ توضیح و دفاع شروع‌ شده و هم‌زمان مرجع قضایی در حال رسیدگی است و شاید چند نفر از چند دستگاه دیگر هم در این موضوع قصورهایی داشته باشند که پیگیری خواهد شد.