۰ نفر

بلیط هواپیما شیراز / آشنایی با انواع بلیط هواپیما

۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۲۲
کد خبر: 481144
بلیط هواپیما شیراز / آشنایی با انواع بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما شیراز بهترین روش برای سفر به این شهر زیبا و بازدید از جاذبه‌های هیجان‌انگیز این شهر غنی و تاریخی است.

خرید بلیط هواپیما شیراز

شما برای سفر به شیراز از چه وسیله نقلیه‌ای استفاده می‌کنید؟ مسافران بسیاری برای رهایی از جاده و راه، به سراغ هواپیما و درنهایت خرید بلیط هواپیما شیراز می‌روند.

شیراز یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران است که جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی بی‌شماری دارد. سالانه مسافران زیادی وارد این شهر می‌شوند که برخی برای راحتی در سفر، پرواز هوایی را انتخاب می‌کنند. همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط هواپیما شیراز بیشتر بدانید.

انواع بلیط هواپیما شیراز

انواع بلیط هواپیما شیراز شامل بلیط چارتر، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری می‌شود.

بلیط چارتر شیراز

مسافران بسیاری هنگام سفر به سراغ خرید بلیط چارتر می‌روند؛ زیرا تصور می‌کنند این بلیط معادل بلیط ارزان است. مخصوصاً در مسیرهای پرطرفداری مانند شیراز، بلیط چارتر شیراز از محبوبیت فراوانی در نزد مسافران برخوردار است. بلیط چارتر این‌گونه ایجاد می‌شود که یک چارترکننده اقدام به اجاره تمام بلیط‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کند. سپس روی این بلیط‌ها قیمت‌گذاری متناسب با نرخ مصوب‌شده سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌دهد. چارترکنند‌ها مجاز به قیمت‌گذاری مدنظر خود روی بلیط چارتر هستند. این نوع بلیط دارای نوسان قیمتی زیادی است که با اوج زمان سفر مسافران، قیمت آن گران شده و با کاهش تعداد مسافران قیمت آن رو به ارزانی می‌رود.

بلیط سیستمی شیراز

بلیط سیستمی دارای مزیت‌های بی‌شماری است و مسافران وقت‌شناس و اهل برنامه‌ریزی از این نوع بلیط استقبال می‌کنند. در مسیر پروازی شیراز شما می‌توانید بلیط سیستمی شیراز را حتی زودتر از زمان موعد سفرتان با خیالی راحت خریداری کنید.

شرکت‌های هواپیمایی با برنامه‌ریزی معین خود، بلیط‌هایی را در مسیرهای پروازی که در آن فعال هستند تعریف می‌کنند. بلیط‌های سیستمی درنتیجه سیاست‌های ایرلاین‌ها شکل می‌گیرد که قیمت‌گذاری و فروش آن‌ نیز به عهده خودشان است. قیمت بلیط سیستمی ثابت بوده و تنها در لحظات نزدیک به پرواز، گران می‌شود.

بلیط لحظه آخری شیراز

برای سفر به شیراز، علاوه بر دو بلیط معرفی شده، امکان خرید بلیط لحظه آخری شیراز نیز برای مسافران وجود دارد. بلیط‌ لحظه آخری درواقع همان بلیط‌های سیستمی و چارتر به فروش نرفته ایرلاین‌ها و چارترکنندگان است که در لحظات نزدیک به پرواز فروخته می‌شود.

قیمت بلیط لحظه آخری تابع زمان و حجم مسافران است. چنانچه تعداد مسافران کم باشد و تمامی بلیط‌های هواپیما به فروش نرسد، بلیط لحظه آخری با قیمت ارزانی فروخته می‌شود؛ اما اگر حجم متقاضیان بلیط یک مسیر پروازی زیاد باشد، این بلیط را با قیمت گران‌تری می‌فروشند.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع بلیط هواپیما شیراز و اطلاعات پروازی این مسیر به سایت ره بال آسمان مراجعه کرده و کسب اطلاعات کنید.

مسیرهای پرتردد پرواز شیراز

روزانه پروازهای متعددی در آسمان شیراز انجام می‌شود که در ادامه به معرفی پرترددترین مسیرهای پروازی شیراز می‌پردازیم.

بلیط هواپیما تهران شیراز

مسافران تهرانی استفاده از هواپیما و خرید بلیط هواپیما تهران شیراز را برای سفر به این شهر بیشتر می‌پسندند و آمار بالایی در سفر به شیراز دارند. یکی از دغدغه‌های مسافران برای سفر به شیراز، قیمت بلیط هواپیما شیراز است که البته با رعایت چندین نکته می‌توان در این موضوع صرفه‌جویی کرد. ساعت پروازی از عوامل مهمی است که کمتر کسی بدان توجه می‌کند. معمولاً ساعات منتهی به صبح خیلی زود یا نصفه‌شب متقاضیان کمتری دارد و سبب کاهش قیمت بلیط هواپیما این بازه زمانی می‌شود.

بلیط هواپیما مشهد شیراز

شیراز یکی از مکان‌های محبوب مشهدی‌ها برای سفر است که با توجه به مسافت طولانی بین این دو شهر، خرید بلیط هواپیما مشهد شیراز فروش بالایی دارد.

مسافران برای سفر به شیراز می‌توانند یکی از سه نوع بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری را خریداری کنند. در بین این سه نوع بلیط، بلیط لحظه آخری بیشتر مناسب مسافرانی است که محدودیتی در زمان سفر ندارند و اگر تاریخ پروازشان چند ساعت دیگر هم باشد، اقدام به سفر می‌کنند. چون این نوع بلیط، بلیط روز است و در همان روز پرواز فروخته می‌شود.

بلیط هواپیما اصفهان شیراز

وقتی صحبت از دو شهر تاریخی و توریست‌پذیر در ایران می‌شود، همه افراد نام شیراز و اصفهان را به زبان می‌آورند. مسافران بسیاری تمایل دارند که این دو شهر را هم‌زمان باهم بازدید کنند. به همین خاطر بعد از سفر به اصفهان به سراغ خرید بلیط هواپیما اصفهان شیراز می‌روند.

یکی از نکاتی که هر مسافر لازم است قبل از خرید بلیط هواپیما اصفهان شیراز انجام دهد، مطالعه اطلاعات پروازی است. اطلاعات پروازی شامل شرایط کنسلی بلیط هواپیما، مدت‌زمان پرواز و نیز قیمت بلیط کودک و نوزاد می‌شود.

بلیط هواپیما تبریز شیراز

مسافت تقریبی هزار و 393 کیلومتر بین تبریز و شیراز باعث شده که هواپیما انتخاب مناسبی برای سفر به شیراز باشد. همین عامل سبب افزایش تقاضا بلیط هواپیما تبریز شیراز شده است.

به شما توصیه می‌کنیم برای آنکه بتوانید از بهترین قیمت‌های بلیط هواپیما تبریز شیراز اطلاع یابید، به‌صورت مرتب سایت ره بال آسمان را چک کنید. در این بازه زمانی شما به یک مقایسه قیمتی مناسبی دست پیدا می‌کنید و از آفرهای ویژه نیز باخبر می‌شوید.

مسیرهای خارجی به مقصد شیراز

از مبدأ شیراز نیز چندین پرواز بین‌المللی انجام می‌شود که شامل شیراز استانبول، شیراز دوحه، شیراز مسقط، شیراز نجف، شیراز دبی و شیراز کویت می‌شود.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز

اولویت‌های شما هنگام سفر به شیراز چیست؟ اگر اولویت شما تنها لذت‌بردن از شهر زیبای شیراز است، پس برای زمان سفر محدودیتی ندارید. شما می‌توانید فصل بهار را انتخاب کنید که شکوفه گل‌های بهاری در سرتاسر شهر جوانه‌زده و عطر بهارنارنج کوچه و پس‌کوچه‌های شیراز را دل‌انگیز کرده است.

اما اگر اولویت شما هزینه سفر است و به دنبال بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز هستید، باید کمی محتاط‌تر به مسافرت بروید. برای این کار فصل کم‌مسافر مانند تابستان را انتخاب کنید که گرمای هوا، مسافران کمتری را جذب شیراز می‌کند و بلیط هواپیما شیراز رو به ارزانی می‌رود.

قیمت بلیط هواپیما شیراز

چالش قیمت بلیط هواپیما موضوعی است که تمامی مسافران آن را با دقت زیر نظر دارند و سعی خود را می‌کنند تا بلیط خود را ارزان بخرند. قیمت بلیط هواپیما شیراز متأثر از عوامل گوناگونی است که در محدوده قیمتی بلیط آن تأثیر می‌گذارد و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. معمولاً عوامل زیر در قیمت بلیط هواپیما شیراز دخیل است:

  1. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
  2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
  3. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به شیراز)؛
  4. شرکت هواپیمایی؛
  5. فاصله مبدأ تا مقصد.

14

راه‌حل‌هایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما شیراز

با به کارگیری چند راه‌حل ساده، می‌توانید خرید ارزان بلیط هواپیما شیراز را تجربه کنید؛

  1. خلاف جهت آب شنا کنید! سفر خود را به ایام کم‌مسافر سال مانند تابستان و زمستان موکول کرده که با کاهش تقاضا، بلیط هواپیما شیراز را ارزان بخرید؛
  2. اگر طالب سفر ارزان‌قیمت هستید، دور دریافت خدمات اضافی در طول پرواز را خط قرمز بکشید. هر هواپیما کلاس‌های پروازی مانند اکونومی و بیزینس دارد که خدمات ارائه شده و نوع صندلی‌های هریک متفاوت است. اکونومی معمولی‌ترین قسمت هواپیما است و مسافران اکثراً این کلاس پروازی را برای سفر انتخاب می‌کنند؛
  3. اگر از برنامه سفری خود مطلع هستید، بلیط سیستمی را زودتر از زمان سفرتان خریداری کنید تا در لحظات نزدیک به پرواز بلیط هواپیما را گران نخرید؛
  4. بلیط لحظه آخری را فراموش نکنید. زیرا ممکن است قیمت ارزان‌تری نسبت به انواع دیگر بلیط داشته باشد؛
  5. همیشه آنلاین بلیط هواپیما خود را بخرید. علاوه بر آنکه انتخاب‌های بی‌شماری برای خرید بلیط هواپیما دارید، می‌توانید مقایسه قیمتی نیز انجام دهید و مقرون‌به‌صرفه‌ترین بلیط را خریداری کنید؛
  6. سایت ره بال آسمان شما را در خرید ارزان بلیط هواپیما شیراز همراهی می‌کند. ارائه فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما از افزایش مجدد قیمت‌ها جلوگیری می‌کند و همچنین در دوره‌های زمانی با ارسال کدهای تخفیف، مشتریان خود را به یک خرید ارزان نزدیک می‌نماید.

معرفی فرودگاه شهید دستغیب شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز در لیست فرودگاه‌های مجهز و مناسب ایران است که روزانه حجم زیاد مسافران داخلی و خارجی وارد این فرودگاه می‌شوند. همین موضوع عامل اصلی به‌روزشدن تجهیزات و امکانات فرودگاه شهید دستغیب است. از این فرودگاه  120 پرواز داخلی و 10 پرواز خارجی روزانه به بیش از 35 مقصد انجام می‌شود و جزو چهارمین فرودگاه‌های پرتردد کشور است.

فرودگاه شهید دستغیب دارای امکاناتی همچون سالن CIP و VIP ، پارکینگ، رزرواسیون هتل، باجه ارزی، غرفه‌های خوراکی و سوغاتی و غیره است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

به علت توریست‌پذیربودن شهر شیراز، ایرلاین‌های بزرگ ایرانی و خارجی در این مسیر پروازی فعالیت دارند. ایرلاین‌های ایرانی شامل آتا، اترک، کاسپین، ایران ایر، ایران ایرتور، هواپیمایی نفت ایران، آسمان، کیش ایر، ماهان، معراج، قشم، ساها، سپهران، تابان و زاگرس می‌شود.

ایرلاینهای خارجی نیز شامل ایرعربیا، سلام ایر، ترکیش، فلای دبی، قطری و کرندون ایرلاینز می‌شود.

بلیط هواپیما شیراز را از چه سایتی می‌توان به‌صورت آنلاین خرید؟

هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز

خرید بلیط هواپیما شیراز از سایت ره بال آسمان آن‌هم به‌صورت آنلاین یک انتخاب هوشمندانه است؛ زیرا در این سایت شما انتخاب‌های وسیعی از پروازهای شیراز دارید و می‌توانید مناسب‌ترین قیمت و شرایط را خریداری کنید.

اما چرا ره بال آسمان؟

  1. راحتی استفاده از سایت؛
  2. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛
  3. پشتیبانی 24ساعته؛
  4. امکان کنسلی بلیط هواپیما شیراز و استرداد وجه به‌صورت آنلاین و تلفنی.